عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه‌گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 16 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تصویری، مطالبی را درباره انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد.

قالبیاف در این پیام طی سخنانی گفت‌: کشور در وضعیت سختی بسر می‌برد و راه برون رفت از این وضعیت اعتماد به جوانان است. دو سال پیش هم در نامه‌ای به شما نوشتم سیاست ورزی جریان انقلابی ضمن حفظ مبانی بایستی متحول شود تا چهره های نو حرکت در مسیر نواصول گرایی را آغاز کنند.

وی افزود: نباید منتظر دستور از بالا به پایین باشیم. همان‌گونه که رهبری به مفهوم آتش به اختیار اشاره کردند و در بیانیه گام دوم به جوان‌گرایی پرداختند، حجت بر همه ما تمام شد.

قالیباف با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتخابات پیش رو یک فرصت است و پیشرفت کشور در گرو تشکیل یک مجلس نو است. اگر شما جوانان همت کنید می‌توان به ظهور مجلسی نسبتاً جوان و با تجربه امید داشت.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: قبلا گفته بودم که قرار نیست محور شما باشم اما می‌توانم صدای شما شوم و پیگیر مطالبات‌تان اما اگر شما به میدان نیایید و خود را عرضه نکنید، این در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.

وی با معرفی سایتی اینترنتی برای معرفی گزینه‌های دارای صلاحیت نمایندگی مجلس گفت: از همه شما جوانان دلسوز انقلابی درخواست می‌کنم، متناسب با شاخص‌هایی که منتشر می‌شود، افراد توانمند و با صلاحیتی را که می‌شناسید و یا اگر خودتان را برای قبول مسئولیت نمایندگی مردم مفید می‌دانید، از طریق پایگاه اینترنتی jahad.net معرفی کنید تا تلاش کنیم شایسته ترین‌ها، در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند.از همه مخصوصا خواهران عزیز، دانشجویان و روحانیون و فعالان مخلص جهادی می خواهم، افرادی با ظرفیت ها و تجربه بالا و نسبتا جوان را معرفی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز زمان اصلاح ریل گذاری‌ در مسیر سیاستگذاری کشور است و انشاالله با همت و مشارکت شما جوانان، مردم عزیز ما طعم شیرین کارآمدی را از سوی نیروهای انقلاب خواهند چشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار