حجت الاسلام و المسلین آل هاشم به نمایندگی از مردم غیور آذربایجان از مواضع مقتدرانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن حمایت کرد.
کد خبر: ۷۵۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 16 June 2019

باسمه تعالی

 

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز

با سلام و تحیّات وافره؛
خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که سایه پرچم ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) راه گشا و راهنمای تحقق آرمان های حضرت امام راحل و خون شهدای گلگون کفن خاک پاک ایران زمین است.

حضرت آقا؛ در آغازین ماه های دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در روزهایی که استکبار دستپاچه و سردرگم از خباثت و دشمنی ها و فشارهای ناجوانمردانه و تحریم های ظالمانه هر روز فرستاده ای را به سوی ایران عزیز اعزام میکند، شکوه بیانات سراسر اقتدار و عزت شما رهبر فرزانه بار دیگر فجر امید را به دل مسلمانان جهان و ملت های آزاده عالم تاباند.

ولی امر مسلمین جهان؛ آنچه در دیدار حضرتعالی با آقای «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن گذشت و تیتر اول همه رسانه های دنیا شد، مایه مباهات جهان اسلام است چرا که عدم شایستگی شخص ترامپ برای مبادله‌ پیام و ندادن جواب به او از جانب آن حضرت، مسیر حرکت حول محور مقاومت و ایستادگی را بیش از گذشته بر همگان روشن ساخت.

ما و همه ملت های آزاده جهان با راهبرد مقاومت و زیر لوای ولایت و رهبری شما؛ بر سر همان عهدی هستیم که با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بسته ایم و حال با آرمان هیهات من الذّلهِ حضرت سیدالشهداء پشتیبان همه تصمیمات انقلابی و جهادی رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمنان زیاده خواه و صهیونیسم بین الملل هستیم.

درود خدا بر سلاله پاک و ذریه حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها، رهبر بزرگ و آزاده ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان که با بیانات شجاعانه و قاطع، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت و بار دیگر عزت و اقتدار ثابت شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بدخواهان نشان داد.

حضرت آقا؛ بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همچنان شعار مردم ولایتمدار آذربایجان این است؛

« آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی »                      « آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیرلماز »

در پایان از درگاه خداوند منان سایه مستدام و عمر طولانی ولی امر مسلمین جهان و رهبر آزاده ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران اسلامی را مسئلت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار