فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص):
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از تلاش برای تسریع در انجام پروژه‌های شهری خبر داد و تامین منابع مالی را در این امر مهم برشمرد.
کد خبر: ۷۹۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 14 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، سردار سعید محمد اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مدیریت شهری تبریز اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت و تحریم های ظالمانه ای که معیشت مردم را هدف قرار گرفته، همچنان که برای کشور ایجاد اقتدار کرده، در جهت کاهش مشکلات به مردم خدمات رسانی می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: سپاه علاوه بر فعالیت در حوزه نظامی، در حوزه توسعه زیرساخت ها نیز فعالیت دارد و دوشادوش مردم در حوادث و بحران ها خدمات رسانی می کند. در استان های کشور هفته ای نیست که با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه های محرومیت زدایی افتتاح نشود.

او ادامه داد: در هر استان بیش از هزار پروژه محرومیت زدایی اعم از پروژه های آب رسانی روستایی، پل ها، ابنیه، ساخت مدارس، ساخت خانه های بهداشت، درمانگاه ها با استفاده از منابع خود سپاه و منابع مردمی یک به یک به سرانجام می رسد.

سردار محمد با اشاره به توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: سپاه در تمامی عرصه های فنی به خودکفایی رسیده و در کنار بخش خصوصی با ۵ هزار شرکت تحت نظر و ۲۰۰ هزار نفر جامعه فنی مهندسی در توسعه کشور نقش بسزایی را ایفا می کند.

او با قدردانی از اعتماد مسئولین استانی و شهر ی به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: در این شرایط سخت، سپاه خود را مدافع مردم دانسته و تعهد می کنیم که با تمام توان به مردم خدمات رسانی خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بخش دیگری از سخنان خود از آماده سازی تفاهم نامه های اجرای تراموا و کنارگذر شمالغرب تبریز خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها در موعد خود عملیاتی خواهند شد و ما خوشحالیم که در جهت توسعه شهر تبریز گام های مهمی را بر می داریم.

او در خصوص اهمیت تامین به موقع منابع مالی نیز یادآورشد: معمولا پروژه های شهری به دلیل اینکه از نزدیک با زندگی مردم مرتبط بوده و برای مردم مزاحمت هایی را ایجاد می کند که جا دارد تمهیدات مناسبی در این باره اتخاد شود تا در کمترین زمان ممکن پروژه های شهری به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار