در مصاف با خونه به خونه مازندران؛
تیم ایرانجوان در حالی در این دیدار خانگی متوقف شد که حمایت مسئولان و هوادارن را پشت سر خود احساس می کند و دیشب نیز شاهد حضور محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان بوشهر که قول پاداش پیروزی را به بازیکنان این تیم داده بود.
کد خبر: ۸۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 23 August 2015
تابناک بوشهر: تیم ایرانجوان امروز در شرایطی که در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان تیم خونه به خونه مازندران رفت که روی روی نیمکت تیم حریف اکبر میثاقیان مربی با تجربه لیگ حضور داشت.

تیم ایرانجوان که حمایت مسئولان و هوادارن خود را پشت سر خود احساس می کند دیشب نیز شاهد حضور محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان بوشهر که قول پاداش پیروزی را به بازیکنان این تیم داده بود.

تیم ایران جوان بوشهر درحال که از حمایت تماشاگران خود بهره می برد در دقیقه 42 از تیم خونه به خونه گل را دریافت کرد ولی در دقیقه 45 موفق شد گل خورده را توسط محمد شمسی به ثمر برساند. با وجود تلاش بازیکنان دو تیم تا پایان این دیدار گلی از خط دروازه ها نگذشت تا همین نتیجه تا پایان بازی حفظ شود.
 
خونه به خونه مازندران که اولین سال حضورش در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می کند با اکبر میثاقیان میخواهد شگفتی ساز لیگ دسته یک فوتبال کشور شود که مسئولین این باشگاه برای تحقق این امر مهره ها و امکانات خوبی را برای موفقیت تیمش در اختیار سرمربی کهنه کار خود قرار داده اند .

 ایران جوان و خونه به خونه  قبل از این بازی بدون امتیاز در رده های 17و 18 جدول رده بندی قرار داشتند با این تساوی هرکدام یک پله سقوط کردند در جایگاه 18 و  19 لیگ قرار دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه هیئت فوتبال استان بوشهر ضمانت پرداخت بدهی‌های تیم ایران‌جوان بوشهر را کرده است تصریح کرد: بر اساس ضمانت هیئت فوتبال استان بوشهر و توافق با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد تیم ایران جوان بوشهر تا قبل از بازی هفته چهارم بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کند.

وی با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حل مشکل تیم‌های ورزشی و توجه مدیرکل ورزش و جوانان به این مهم افزود: برای کمک به تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر 5 میلیارد ریال از سوی استانداری بوشهر تخصیص یافته است که تاکنون 2.5 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

لازم به ذکر است که تیم ایرانجوان به دلیل مشکلات مالی فصل آماده سازی خود را از دست داد و در آخرین روزها قبل از شروع لیگ مربی خود را انتخاب کرد.

بازیکنان ایرانجوان بوشهر 10 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند

سعید مفتخر یکشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر خونه به خونه مازندران در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با ادامه این روند پرداخت بازیکنان با روحیه ای مضاعف برابر حریفان صف آرایی کنند.

به گزارش ایرنا؛ وی ادامه داد: تیم ایرانجوان مدت کوتاهی است که فعالیت خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز کرده ولی با این وجود بازیکنان ایرانجوان بازی خوب و امیدوار کننده ای در این دیدار به نمایش گذاشتند.

مفتخر یادآورشد: در این دیدار با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه شده بودیم ولی بازی تدافعی تیم حریف که برای کسب مساوی وارد مسابقه شده بود کار ما را برای کسب پیروزی دشوار کرد.

گفت: گرمای هوا نیز روی روند حرکتی تیم ایرانجوان تاثیر زیادی گذاشت تا این تیم نتواند بازی اصلی خود را ارایه کند.

مفتخر بیان کرد: در هفته آینده نیز به مصاف پیکان تهران خواهیم رفت و با آنالیز فیلم بازی آنها شناخت لازم را از تیم حریف کسب خواهیم کرد. 

 سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران :تیجه مساوی ایرانجوان و خونه به خونه عادلانه بود 

اکبر میثاقیان یکشنبه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به نمایشی که دو تیم از خود ارایه دادند نتیجه تساوی یک بر یک عادلانه بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تاکنون تجربه بازی در چنین هوای گرمی را نداشتند و همین امر روی بازی آنها تاثیر زیادی گذاشت.

میثاقیان بیان کرد: بازیکنان خونه به خونه نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و قطعا با افزایش شمار بازیها در نتیجه گری روند مطلوب تری خواهیم داشت.

وی یادآور شد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز تیم جوان و آتیه داری در این فصل است که مسوولان این استان باید از آن حمایت کرده و زمینه موفقیت آن را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار