استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اهتمام جدی مدیران شهری تبریز نسبت به پیشبرد پروژه‌های عمران شهری، از افتتاح چند پروژه مهم شهر تبریز در هفته دولت امسال خبر داد و بر همکاری سازمان‌های مختلف و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل این پروژه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 07 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از چند پروژه مهم عمرانی در سطح شهر تبریز، افزود: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی و روند تکمیل پروژه‌هایی که امروز بازدید کردیم بسیار مناسب است و امیدواریم سایر پروژه‌ها نیز با همین جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.


وی با تأکید بر توسعه فضاهای عمومی شهری و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خواستار تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان شد و گفت: توجه به هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها، موجب تسریع در تکمیل پروژه‌ها و جلب رضایت عمومی خواهد شد.

پورمحمدی با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت استان در شهر تبریز ساکن هستند، ادامه داد: تبریز آیینه استان است و پروژه‌های مهمی در رابطه با پارک‌های محله ای و توسعه فضای سبز توسط شهرداری تبریز انجام می‌شود که ما با تمام توان از این اقدامات حمایت می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص ویژگی‌های شهر تبریز و پاکیزگی این شهر، گفت: این قابلیت‌ها و توانمندی‌های تبریز و پاکیزگی خیابان‌ها و نبود معتاد متجاهر در شهر باید حفظ شود و این افتخاری برای ما است.

پورمحمدی افزود: شهرداری تبریز قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالایی دارد و امیدواریم با همت و همراهی شهرداری تبریز پروژه‌های مقبره‌الشعرا، پارک دوکمال و انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر انجام شود.

وی در خصوص پروژه مقبره‌الشعرا نیز گفت: شهرداری متولی قسمتی از این پروژه است و با تلاش این مجموعه تا چند ماه آینده، دسترسی گردشگران و شهروندان از ضلع شمالی به این مجموعه تاریخی فراهم خواهد شد.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از تعدادی از پروژه‌های مهم شهری شامل مسیرگشایی محله منطش تبریز، پارک سلامت، پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا و پل همسان پل کابلی تبریز بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :