تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور درحالی از امروز (۱۹ خرداد) تمرینات خود را جهت حضور در ادامه رقابت‌های لیگ از سر گرفته‌اند که تیم بعثت کرمانشاه هنوز برنامه‌ای برای شروع تمریناتش ندارد.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 08 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی سرپرست تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم، اظهارکرد: باشگاه بعثت هنوز تصمیم قطعی برای شروع دوباره تمرینات تیم نگرفته است.

وی افزود: این بلاتکلیفی باعث شده تا برای بازگشت بازیکنان و عوامل کادر فنی و اجرایی باشگاه فراخوانی ندهیم.

سرپرست تیم بعثت علت تاخیر این باشگاه برای شروع تمرینات تمیش را وضعیت هشدار کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: درشرایط کنونی وضعیت کرمانشاه مطلوب نیست و نمی‌توانیم ریسک کنیم.

وی افزود: تیم‌های دیگری که تمرینات خود را شروع کرده‌اند، عموما مربوط به شهرهایی با وضعیت سفید و یا زرد بلحاظ شیوع کرونا هستند، لذا مشکل چندانی ندارند.

این اعلام موضع سرپرست تیم بعثت درحالی است که شروع هفتگی مسابقات لیگ دسته دوم از 17 تیر و مسابقات معوقه هم از 13 تیر خواهد بود و باتوجه به اینکه این تیم یک بازی معوقه برابر مس شهربابک دارد، باید به فاصله حدود 20 روز آینده خود را برای رقابت با تیم کرمانی آماده کند.

لرستانی در این رابطه هم گفت: می‌دانیم فرصت چندانی تا شروع مسابقات معوقه نداریم، برای همین تلاش خواهیم کرد تا ظرف چند روز آینده با تشکیل نشستی در باشگاه، تصمیم قطعی بگیریم که تمرینات را شروع کنیم، یا خیر.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار