نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: قابل قبول نیست که آب شرب مناطق محروم و کم برخوردار ساعت‌ها و بدون اطلاع قبلی قطع باشد؛ درحالی که مناطق برخوردار از این قائده مستثنی هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 10 July 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره‌کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با انتقاد از سیستم اداری، اظهار داشت: احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تأمین اجتماعی در تبریز از جمله مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی استان است که با وجود تاریخچه نه چندان مطلوب آن، امیدوارم با پیگیری امر از جانب مدیران ذی‌ربط هر چه سریع‌تر به نتیجه انجامد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از جمله کاهش ارزش پول ملی، افزایش تورم، افزایش هزینه‌های زندگی، فقدان سیاست‌های پولی، قاچاق افسارگسیخته و واردات بی‌رویه همچنین تغییر ترکیب سنی جامعه گفت: شیوع ویروس کرونا هم مزید بر علت شده است و طبقه پایین جامعه زیر فشارهای اقتصادی و معیشتی قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نباید همه مشکلات اقتصادی و معیشتی را به تحریم گره بزنیم، متذکر شد: برخی از ارگان‌‌های دولتی برای اینکه سلب مسوولیت کنند و حرکتی برای رفع مشکلات مردم نداشته باشند، همه مسائل پیش آمده را به تحریم‌ها ربط می‌دهند.

امام جمعه تبریز، فقدان سیاست‌های پولی و مالی منطقی، قاچاق کالا، واردات بی‌رویه حتی از مبادی رسمی، تغییر ساختار جمعیتی و روند سالمندی جمعیت را از مشکلات دیگر جامعه دانست که سازمان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی را متأثر می‌نماید، تصریح کرد: سرمنشأ تمامی مشکلات ناشی از تحریم‌ها نبوده و در برخی حوزه‌ها شاهد بی‌تدبیری هستیم.

آل‌هاشم،گریزی هم به موضوع قطعی‌های مکرر آب شرب مشترکات تبریزی زد و بیان داشت: کمبود منابع آبی و قطعی آب مشترکان موضوعی طبیعی است اما باید با مدیریت مصرف و توزیع عادلانه آن برای مدیریت کمبودها قدم برداریم ولی قابل قبول نیست که آب شرب مناطق محروم و کم برخوردار ساعت‌ها و بدون اطلاع قبلی قطع باشد؛ درحالی که مناطق برخوردار از این قائده مستثنی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار