مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با آئین نهضت کمک‌های مومنانه سازمان‌های اجرایی و کارمندان بسیجی استان با عنوان «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» پیش از ظهر امروز به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان در مسجد علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹ 01 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با آئین نهضت کمک‌های مومنانه سازمان‌های اجرایی و کارمندان بسیجی استان با عنوان «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» پیش از ظهر امروز به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان در مسجد علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.
بر اساس این گزارش، سرهنگ علی نجفی در حاشیه آئین کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نهضت کمک‌های مومنانه با اعلام اجرای ۵ مرحله کمک مومنانه از توزیع ۵ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی که در سطح ادارات تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است یک هزار ۸۰۰ بسته معیشتی بود.

برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مازندران
 

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با اشاره به اینکه این مرحله از کمک‌های مومنانه به بهانه دهه بصیرت و سالگرد اولین شهادت حاج قاسم برگزار شده است، افزود: در این مرحله نیز ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و بیماران کرونایی تهیه شده است.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، و خدمت به مردم،آلام و رنج های نیازمندان را با نهضت کمک های مومنانه کم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار