مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا‌ی خلیج فارس بوشهر :خدماتی نظیر سی‌تی‌اسکن‌های ‌سه بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی به تنهایی ‌در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام می‌شود که تمامی شهرستان‌های استان بوشهر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 20 September 2015
تابناک بوشهر: مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا‌ی خلیج فارس بوشهر گفت: با تجهیز این بیمارستان به تجهیزات سی‌تی‌اسکن‌های‌ سه بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی‌ این خدمات به تمامی بیماران استان بوشهر ارائه می‌شود.

 اعلم راستیان صبح امروز در جمع مسئولان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با اشاره به تجهیز بخش رادیولوژی این بیمارستان به تجهیزات مدرن اظهار داشت: بیمارستان خلیج فارس بوشهر در بخش‌های مختلف با تجهیزات مدرن جوابگوی بیماران در حوزه‌های مختلف است.

مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا‌ی خلیج فارس بوشهر از تجهیز این بیمارستان به سی‌تی‌اسکن‌های‌ سه بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی‌ خبرداد و گفت: با تجهیز این بیمارستان به تجهیزات سی‌تی‌اسکن‌های‌سه بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی‌ این خدمات به تمامی بیماران استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه به 150 نفر به صورت بستری و سرپایی خدمات ارائه می‌شود تصریح کرد: خدماتی نظیر سی‌تی‌اسکن‌های ‌سه بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی به تنهایی ‌در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام می‌شود که تمامی شهرستان‌های استان بوشهر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

راستیان با بیان اینکه پزشک متخصص رادیولوژیست صبح به صورت تمام وقت و عصر و شب به صورت آنکال در بخش رادیولوژی بیمارستان حضور دارد افزود: بخش رادیولوژی به ‌بیماران بستری و سرپایی‌بصورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه برای رفاه حال بیماران با تمامی ‌بیمه‌ها قرارداد منعقد شده افزود: تمامی خدمات در این بخش با تعرفه دولتی انجام و حداکثر تا 24 ساعت برای بیماران بستری و 48ساعت برای بیماران سرپایی نتیجه توسط متخصص رادیولوژی‌گزارش داده می‌شود.

دراین نشست فوق تخصص فلوشیپ نازایی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیزبا اشاره به کاهش آمار سزارین در این بیمارستان گفت: از اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون، آمار سزارین در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر 11 درصد کاهش یافته است.

الهام رحمانی با اشاره به مزایای زایمان فیزیولوژیک نسبت به عمل سزارین افزود: زایمان فیزیولوژیک با حداقل مداخلات صورت می‌گیرد و با آموزش‌های دوران بارداری که شامل تن آرامی، انواع ماساژها و تنفس، ورزش‌های مناسب دوران بارداری، تغذیه مناسب، مراقبت‌ها است شرایطی را فراهم  می‌کند که مادر بدون ترس از زایمان، دوران بارداری لذت بخشی را سپری و زایمان موفق و خوبی را تجربه کند.

وی با اشاره به اینکه در زایمان فیزیولوژیک هیچگونه محدودیتی برای مادر باردار وجود ندارد تصریح کرد: در زایمان فیزیولوژیک هیچگونه محدودیت تغذیه‌ای و ورزشی برای مادان باردار وجود ندارد و از آنجایی که دارو نیز برای آنان تجویز نمی‌شود به عوارض کمتری دچار شده و احتمال سزارین نیز کاهش می‌یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار