امام جمعه روانسر با بیان اینکه اهل بیت (ع) در نزد اهل سنت جایگاه ویژه ای دارند، گفت: همه ما موظف به احترام به خاندان پیامبر مکرم اسلام (ص) هستیم و در راستای معرفی بیشتر اهل بیت (ع) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۹۸۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 16 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، ماموستا مُلاسید «محمد محمدی» در ششمین همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان روانسر افزود: در عصر حاضر وظیفه علما و روحانیون پاسداری و محافظت از محراب، مسجد و دین است و باید اسلام ناب محمدی (ص) را به خوبی معرفی کنیم.

او گفت: تبلیغ در دین مبین اسلام بسیار مهم است و وظیفه اصلی ماموستایان تبلیغ مناسب و بدور از هرگونه حاشیه و اگاه سازی عامه مردم است.

امام جمعه روانسر ادامه داد: امروز جامعه گرفتار آسیب های اجتماعی است و روحانیون در این عرصه وظایف بسیار سنگینی دارند و تبیین این مهم برای مردم و مسئولین ضروری است.

ماموستا محمدی اظهار داشت: آسیب هایی همچون طلاق ، اعتیاد ، سرقت و خودکشی متاسفانه در جامعه ما رواج پیدا کرده است که بخشی از این مشکلات به فرهنگ جامعه و بخشی نیز به کم کاری مسئولان و بخشی نیز به کم رنگ شدن اعتقادات دینی مردم برمی گردد.

وی اضافه کرد: ما روحانیون باید سعی و تلاش خود را بکار بگیریم و نگذاریم که جوانان و خانواده های ما به این آسیب ها گرفتار و بنیان خانواده ها متلاشی شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار