دیدار و گفتگوی هواداران تراکتور با آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هواداران تراکتور در آسیا هم شاخص هستند، گفت: من صحبت های هواداران را هم در اینجا و هم در فضای مجازی شنیده ام و از خواسته های شما عزیزان اطلاع دارم و ان شالله از مسئولان ورزش و سیاسی استان هم پیگیر این مطالبات خواهم بود.
کد خبر: ۹۸۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ 28 August 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار و گفت‌وگوی جمعی از هواداران و فعالان رسانه ای تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: هواداران تراکتور گل سر سبد هواداران فوتبال کشور هستند پرشور و شعور، وفادار، دغدغه‌مند، مکتبی و حقیقتا عاشق، عاشق وطن، عاشق فوتبال و عاشق انقلاب هستند.

 

وی افزود: تراکتور در سال‌های اخیر و بعد از صعود به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هر وقت تشویق و حمایت شما هواداران عزیز را داشته خوش درخشیده است.

 

آل‌هاشم گفت: هواداران تراکتور در آسیا هم شاخص هستند سال‌های سال در لیگ آزادگان در سرما و گرما در همین ورزشگاه پیر باغشمال به پای تیم ایستادید و با حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم بالاخره تیم را به دوران اوج خود بازگرداندید زمانی تراکتور قطب اول بازیکن سازی کشور بود روزی بیش از 10 بازیکن تیم ملی از استعدادهای همین تراکتور بودند.

 

امام جمعه تبریز تصریح کرد: من صحبت های هواداران را هم در اینجا و هم در فضای مجازی شنیده ام و از خواسته های شما عزیزان اطلاع دارم و ان شالله از مسئولان ورزش و سیاسی استان هم پیگیر این مطالبات خواهم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه جو ورزشگاه و شعارها در بعضی بازی ها خوب نیست البته این شعارها و جو در ورزشگاههای سراسر کشور همین جوره تماشاگران تبریزی یه ویژگی که دارن اغلب از موضع دفاع وارد اینگونه بحث ها می شوند اما ان شالله بعد از این ایام که امکان حضور هواداران در ورزشگاه ها میسر شد جلوی شعارهای ناهنجار گرفته شود.

 

آل هاشم گفت: رشد و تعالی باشگاه تراکتورسازی در چند سال اخیر در سایه همدلی و همراهی هواداران با باشگاه تراکتورسازی در درجه اول و در درجه دوم تلاش‌های بازیکنان مربیان و در درجه سوم تلاش‌های مدیران اتفاق افتاده است.

 

امام جمعه تبریز ادامه داد: فوتبال از آن جا که با فرهنگ و اجتماع رابطه مستقیم و مستمر داشته خود موجب رشد فرهنگی و اجتماعی و پدید آمدن عقاید و ارزش های متعالی خواهد شد و تاثیر فراوان آن قابل چشم پوشی نیست.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :