با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛
آئین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر منتخب در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.در این آئین، مدیران 14 دستگاه‌ منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی و خدمات برتر موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۹۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 07 September 2021

به گزارش تابناک تبریز،در این آئین، مدیران 14 دستگاه‌ منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی و خدمات برتر موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در بخش مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل دامپزشکی و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه‌های منتخب معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

 

اداره کل امور مالیاتی و اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی هم از نظر شاخص‌های عمومی بیشترین امتیاز را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کردند.

 

در محور خدمات برتر نیز دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اداره کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر معرفی شدند.

 

همچنین در بعد شاخص‌های اختصاصی، اداره کل آموزش و پرورش در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل امور عشایر در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گروه زیربنایی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در گروه عمومی و قضایی به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :