-جدایی مربی پرتغالی از تراکتورسازی قطعی نیست، اما به گزینه های جانشین او فکر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 26 September 2015
به گزارش تابناک تبریز، "تونی اولیویرا" پس از باخت تراکتورسازی مقابل پرسپولیس، تبریز را ترک کرد و راهی پرتغال شد.

همین ترک سریع ایران از سوی تونی باعث شد شایعه اخراج او از تراکتورسازی قوت بگیرد. با این حال از تبریز خبر می رسید جدایی مربی پرتغالی از تراکتورسازی هنوز قطعی نیست و با توجه جایگاه این مربی بین هواداران تبریزی شاید او پس از چند روز به تبریز برگردد.

در واقع اخباری که هم اکنون درباره اخراج تونی منتشر شده قطعی نیست. با این وجود تراکتورسازان به گزینه جانشین تونی هم فکر کرده اند. به نظر می رسد افشین قطبی، امیر قلعه نویی، فیروز کریمی، فرهاد کاظمی و رسول خطیبی گزینه های اصلی تراکتورسازی در صورت نیامدن تونی خواهند بود.  

امیر قلعه نویی سابقه هدایت تراکتور سازی را در فصل ۹۱-۹۰ را در کارنامه خود دارد که یک نایب قهرمانی هم کسب کرده است و در آن زمان محبوبیت خوبی در میان هواداران تراکتور سازی داشت ولی موضوعات پیش آمده در پایان فصل و عدم تمدید قرارداد، باعث ایجاد شکاف میان این مربی و پرشور ها شده بود.

رسول خطیبی، مربی جوان تبریزی از دیگر گزینه های مطرح شده است که البته این مربی در ابتدا فصل گذشته لیگ برتر هدایت تراکتور سازان را دست داشت ولی از سمت خود برکنار شده بود.

افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس را هم می توان از گزینه ها مطرح کرد که البته خبرنگار سایت برنامه نود در تبریز، در پی تماس با افشین قطبی است تا شایعه وجود نام وی در بین گزینه ها روشن شود که تا  این لحظه موفق نشده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا عمو سیبیلو برای سومین بار این تیم را ترک خواهد کرد یا همچنان به روند مربیگریش در تیم پرشور ها ادامه می دهد؟

90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار