نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل موضوع استخدام رادیولوژیست‌های جدید و فراهم کردن زمینه های قانونی شاهد حل مشکل اشتغال در بخشی از جامعه پزشکی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 12 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی در تبریز بر رفع مشکلات پرتو نگاران تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شکاف درآمدی میان کارکنان و فعالان علوم پزشکی قابل قبول نیست، گفت: متاسفانه در زمینه پرداخت‌های فعالان این رشته بی‌عدالتی‌هایی وجود دارد که قابل قبول نیست و خفه کننده است.

منادی ادامه داد: در زمینه تعویق در پرداخت حقوق پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها در سطح کلان به دنبال پرداخت سریع خواهیم بود و آماده هستیم تا در مجلس نیز به مشکلات آنان توجه کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بررسی وضعیت استخدامی که در مراکز درمانی و خدمات پزشکی وجود دارد قابل قبول نیست و باید در این زمینه راهکارهای قانونی فراهم شود که مرتفع شدن این موانع به اشتغالزایی نیز در میان جامعه پزشکی و حل مشکل کمبود نیروی انسانی منجر می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حضور دکتر پزشکیان در مجلس شورای اسلامی ما نیز به آنان در زمینه حل مشکلات جامعه پزشکی اقتدا می‌کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در زمینه پرداخت ناعادلانه حقوق در جامعه پزشکی و فاصله‌های پرداختی شاهد افزایش روز افزون هستیم و در این زمینه جلسات متعددی را برگزار می‌کنیم تا به یک راه حل برسیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل موضوع استخدام رادیولوژیست‌های جدید و فراهم کردن زمینه‌های قانونی شاهد حل مشکل اشتغال در بخشی از جامعه پزشکی خواهیم بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار