معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اظهار داشت: پرورش حس خدمت به مردم از جلوه های خدمت گزاری و مصادیق مهم اخلاق اجتماعی است که ریشه درتمام نیکی ها دارد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 07 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، مهندس علی نواداد در نشست  با پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92، با بیان اینکه داشتن برنامه ریزی و هدف متعالی باعث رشد و شکوفایی می شود، افزود: صرف کارمندبودن، بدون عشق و برنامه ریزی، فرد را در دراز مدت از اهداف خود دور می سازد؛ در نتیجه برای رسیدن به اهداف خود بایستی با علاقه و برنامه ریزی کار کنیم.

وی اضافه کرد: اگر با عشق و علاقه و برنامه ریزی برای یک هدف متعالی کار و تلاش کنیم، لذت خواهیم برد و پس از پایان و مرور کردن مراحل زندگی خواهیم دید که هر لحظه از این خدمت لذت بخش بوده و خاطراتی خوش به جا مانده است.

وی خاطرنشان کرد: نیت و هدف در همه امور باید خدمت به مردم باشد، چرا که یکی از بزرگترین نعمت های خداوند، این است که موقعیتی ایجاد کند که حوائج و مشکلات مردم توسط آن بنده گره گشایی شود.

اين مقام مسئول  با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما بخاطر مردم خدمت می کنیم ، بیان کرد: همه لحظات خدمت و مسئولیت، فرصتی برای خدمت به خلق و کسب دعای خیر مردم برای آخرت است.

نواداد با تاکید بر رفتار و برخورد مناسب با ارباب رجوع، ادامه داد: رفتار و برخورد ها در ذهن ارباب رجوع ماندگار می شود، با توجه به این مساله باید سعی کنیم تا چهره ای مناسب از خود در ذهن مردم به جای بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به رعایت شئونات اخلاقی و فرهنگی در محیط کاری و احساس مسئولیت نسبت به جامعه و مردم، ادامه داد: یکی دیگر از مسایل مهم در محیط کاری صراحت در رازداری در مسایل مربوط به ارباب رجوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، با تاکید بر مسئولیت پذیر بودن و رعایت نظم و انضباط و پشتکار و جدیت در انجام وظیفه، ادامه داد: همچنین در محیط کاری، دستورپذیری از مقام مافوق و تقویت روحیه کار جمعی و مشارکت پذیری و انجام کارهای جمعی دارای اهمیت است.

در خاتمه این نشست احکام 16 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92  برای شروع به کار در مجموعه استانداري و فرمانداري هاي تابعه،  توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، به صورت جداگانه ابلاغ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار