شیخ لاری:از اول هم سرکار بودم

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: از اول سرکار بودم و نام من به صورت صوری در بین گزینه‌های مطرح شده بود.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 09 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،احد شیخ لاری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: درست است اسم من به عنوان یکی از گزینه‌های تراکتورسازی مطرح بود، اما با من تماسی از سوی باشگاه گرفته نشده و گویا اصلا اسم من جزو گزینه‌ها نبوده است.
وی گفت: اشتباه اول را تونی اولیویرا کرد که چشم بسته تیم تراکتورسازی را قبول کرد و من زمانی که مربی تیم تراکتورسازی بودم برای پیدا کردن یک هافبک وسط کل ایران را گشتم و اینکه در ایران نباشی و برایت تیم ببندند، نتیجه‌ای همین می‌شود و من از ابتدا به نتیجه تراکتورسازی در این فصل خوشبین نبودم.
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: من مخالف رفتن تونی در این مقطع زمانی هستم و معتقدم هستم این مربی باید در روزها سخت خود را نشان می‌داد و تلاش می‌کرد تا تراکتورسازی را به آرامش و خواست هواداران برساند.
وی تاکید کرد: اگر با من مذاکره می‌شد به هیچ عنوان هدایت تیم تراکتورسازی را نمی‌پذیرفتم و در این مقطع تنها کسی که می‌توانست برای تراکتورسازی کمک کند رسول خطیبی بود که سال گذشته هدایت این تیم را برعهده داشته و با جو تیم آشنا بوده و بیش از 50 درصد از بازیکنان تیم شناخت داشته است.
سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: امروز باید به تراکتورسازی و هوادارانش فکر کرد و وقتی که هوادار رسول را می‌خواست باید به نظر آنها احترام گذاشته می‌شد و در مورد قلعه‌نویی هم باید بگویم با وی دوست بوده و وی مربی خوبی است، اما با آمدن وی به تیم تراکتورسازی حاشیه‌هایی نیز با تیم همراه شده و کار تیم تراکتورسازی سخت‌تر می‌شود.
ملی پوش سابق کشور خاطرنشان کرد: تراکتورسازی برای رسیدن به موفقیت تمام ابراز که بازیکن خوب و امکانات مطلوب است را داراست و این تیم باید از لحاظ روحی روانی آماده مسابقات شود و امیدوارم هر تحولی که در این تیم صورت می‌گیرد به نفع این تیم بوده و موفقیت تیم تراکتورسازی را به دنبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار