مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، جایگاه آذربایجان و تبریز را در انقلاب عمیق عنوان کرد و گفت: حضور پر شور مردم در فتنه 88 از جمله مصداق های جایگاه والای آذربایجان در حمایت از انقلاب و ولایت است که به مغرضان و سردمداران فتنه ثابت کرد که توهم حمایت مردم آذربایجان و تبریز از فتنه گردان، خیال خامی بیش نیست.
کد خبر: ۱۵۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 28 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، جایگاه آذربایجان و تبریز را در انقلاب عمیق عنوان کرد و گفت: حضور پر شور مردم در فتنه 88 از جمله مصداق های جایگاه والای آذربایجان در حمایت از انقلاب و ولایت است که به مغرضان و سردمداران فتنه ثابت کرد که توهم حمایت مردم آذربایجان و تبریز از فتنه گردان، خیال خامی بیش نیست.

دکتر مسلم اورنگی افزود: آگاهی، شعور و بصیرت عمارگونه این مردم سبب شد تا دشمنان انقلاب کاملا مایوس شوند و این حرکت ولایی مردم آنقدر تاثیرگزار بود که از آن به عنوان 29 بهمن دیگر یاد می شود و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور است. لذا مسئولیت دانشگاه هم در مساله بصیرت پررنگ تر است؛ بخصوص که رهبر معظم انقلاب، اساتید دانشگا ها را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان را افسران آن می نامد.

بر پایه همین گزارش، دکتر محمد امین فرد، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ارایه مقاله ای به جایگاه بصیرت در طول تاریخ، بصیرت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی و در حوزه حکومتی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار