معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از پرونده‌های تخلف اداری ناشی از نبود ویژگی‌های اخلاقی و اعتقادی همچون ایمان و تقوا در بین کارگزاران و کارکنان سیستم اداری است.
کد خبر: ۱۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 04 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،علی نواداد در نشست مدیران و اعضای هسته‌های گزینش استان به مناسبت 15 دی، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش، با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن و روایات، اظهار داشت: این موضوع ارتباط مستقیم با کار گزینش دارد و بسته به اهمیت و حساسیت پست‌های شغلی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر این که امانت‌ها باید به اهل آن سپرده شوند، افزود: این مسوولیت مهم و سنگین بر عهده هسته‌های گزینش است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی توجه به موضوع تخصص و مهارت را در کنار مسایل اخلاقی و اعتقادی کارکنان نظام اداری ضروری دانست و گفت: متاسفانه سیستم جذب نیروی انسانی در شرایطی است که موضوع تخصص در آن لحاظ نمی‌شود.
وی افزود: ایمان، تقوا و تعهد افراد در وهله اول مورد توجه گزینش است، اما همان‌طور که رهبر انقلاب هم تاکید کرده‌اند این ویژگی‌ها کافی نیست و تخصص در ماموریت نیز لازم است.
نواداد خاطرنشان کرد: امروز به بهانه خالی بودن برخی پست‌های اداری، افراد غیرمتخصص در آن پست‌ها قرار می‌گیرند و همه دستگاه‌های اجرایی به این مشکل مبتلا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار