فردین عابدینی از جمله بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی و شاگرد سابق این مربی است که با آمدن او به تراکتورسازی فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد.
کد خبر: ۱۶۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 11 January 2016
عابدینی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب شده و با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهیم می‌خواهیم از لحاظ بدنی خودمان را بهتر کنیم. بدنسازی خوبی انجام داده‌ایم و تمام هدفمان این است که تعطیلات را به خوبی پشت سر بگذاریم. تمرینات خوب و پرفشاری انجام می‌دهیم. قرار است بیست‌وسوم همین ماه به ترکیه برویم. بچه‌ها همدل شده‌اند که با انجام تمرینات خوب بتوانیم جایگاه خودمان را در ادامه مسابقات در جدول پیدا کنیم.

او در مورد اینکه شرایطشان در نیم فصل اول چگونه سپری شد ادامه داد: نیم فصل اول نتایج راضی‌کننده‌ای نگرفتیم. آقای تونی به دلیل بیماری همسرش و اینکه از خودش دور بود تمرکز نداشت، خدا را شکر بعد از اضافه شدن امیرخان با مدیریت و راهنمایی‌های ایشان با وجود اینکه فرصت کم بود و آقای قلعه‌نویی دو روز قبل از بازی استقلال به تراکتور آمدم، توانستیم نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم و شما می‌توانید یک تراکتور متفاوت را در نیم فصل دوم ببینید.

هافبک تراکتورسازی در مورد اعتقادی که امیر قلعه‌نویی به او دارد و اینکه با آمدن او بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: امیرخان همیشه نسبت به من لطف داشته و زمانی که سرباز بودم و از استقلال به تراکتور آمدم، 18 سالم بود و سپس که به استقلال برگشتم امیرخان سرمربی آن تیم بود. آقای قلعه‌نویی مربی‌ای است که هرکسی خوب تمرین کند و بجنگد، حقش را می‌دهد و هیچ فرقی بین بازیکنانش قائل نیست. من هم قبلا شاگرد ایشان بودم و امیدوارم تا الان توانسته باشم کمک کرده باشم. خوشحال می‌شوم آقای قلعه‌نویی از من راضی باشد، سعی می‌کنم همیشه خوب تمرین کنم و بازی‌های بسیار موثری را در زمین ارائه دهم.

این بازیکن در مورد خریدهای تراکتورسازی نظرش را اینگونه بیان کرد: جزو اولین تیم‌هایی بودیم که خریدهایمان را در فصل نقل و انتقالات آغاز کردیم. آقای کیانی چند سال در تراکتور بود و برگشت. او یکی از دوستان بسیار خوب من است و از اینکه در کنارش بازی می‌کنم دلم قرص است. کلانتری و حاتمی هم خریدهای خوبی هستند و واقعا می‌توانند کمک کنند. شریفی هم اخیرا به جمع ما اضافه شده که او هم بازیکن خوب و ثابت شده و جوان و آینده‌داری است. امیدوارم حضورش در تراکتور همانند سپاهان مثمرثمر باشد.

هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد جدایی بازیکنانی همچون بایرامی، نریمان‌جهان، هاشمی، یونس و رمزی اینگونه توضیح می‌دهد: همه کسانی که نام بردید برای تراکتورسازی زحمت کشیدند و هرچه از دستشان برآمد انجام دادند. ان‎شاءالله در تیم‌های جدید خود موفق باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار