امام جمعه سراب
امام جمعه سراب از استاندار آذربايجان شرقي خواست تا مشكل خريد تضميني سيب زميني از كشاورزان سرابي را با اتخاذ تدابير مناسب حل كند.
کد خبر: ۱۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 16 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،، حجت الاسلام علي اكبر اكرمي در جلسه مشترك شوراي برنامه ريزي استان و شهرستان سراب گفت: دو امر بسيار مهم در ايام نزديك به آخر سال در پيش رو داريم كه يكي بحث راهپيماي يوم الله 22 بهمن و ديگري مساله انتخابات است.

وي افزود: بايد دست به دست هم دهيم و با تمام توان مردم را به حضور در هر دو امر مهم راهپيمايي 22 بهمن و حضور هر چه با شكوه در پاي صندوق هاي راي، تشويق و دعوت كنيم.

به گفته وي راهپيمايي امسال مردم هميشه در صحنه جمهوري اسلامي ايران با وجود شيطنت هاي آمريكا و ر‍ژيم منحوس سعودي از اهميت وي‍ژه اي برخوردار است.

امام جمعه سراب با اشاره به سخني از مقام مقام معظم رهبري مبني بر تكليف شرعي همه مردم برای حضور در انتخابات ادامه داد: حضور هر چه بيشتر مردم در پای صندوق های رای، تقويت هر چه بيشتر نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران را در پي خواهد داشت.

حجت الاسلام اكرمي از افتتاح حوزه علميه براداران در اين شهرستان بعد از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد خبر داد و عنوان كرد: خوشبختانه در آينده نزديك نيز حوزه علميه خواهران در اين شهرستان آغاز به كار خواهد كرد.

وي به آخرين وضعيت احداث مصلي اين شهرستان اشاره كرد و افزود: اين مصلي بعد از مصلي اعظم امام خميني(ره) تبريز، بزرگترين و مجلل ترين مصلي در استان خواهد بود كه در مواقع بحران نيز كاربرد دارد، بطوريكه اگر زلزله اي همانند زلزله ارسباران در اين شهرستان اتفاق بيفتد همين مصلي پاسخگوي مسائلي نظير اسكان مردم در مواقع بحران خواهد بود.

به گفته وي، بيشترين منبع درآمدي مردم شهرستان سراب از راه كشاورزي و دامداري است و در حال حاضر متاسفانه مشكل خريد سيب زميني از كشاورزان سرابي حل نشده است.

امام جمعه سراب با بيان اينكه سيب زميني توليد شده در اين شهرستان در دست كشاورزان مانده است، گفت: انتظار داريم مديران استاني هر چه سريع تر با اتخاذ تدابير مناسب، اين مشكل را رفع كنند.

حجت الاسلام اكرمي همچنين با انتقاد شديد از وجود پاره اي مشكلات در شركت توليدي سراب بافت عنوان كرد: متاسفانه از ابتداي سال به مدت هشت ماه، كارگران اين واحد توليدي، حقوقي دريافت نكرده اند كه انتظار داريم مديران استاني برای حل اين مشكل نيز اقدام كنند./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار