تراکتورسازی این فصل ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. روزهای خوب و بد با تونی و در نهایت رفتن این مربی محبوب و آمدن امیر قلعه نویی.
کد خبر: ۱۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 16 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، بیشتر بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بازیکنان تازه واردی هستند، سربازهایی که به تبریز آمدند و گروهی از آنها نتوانستند رضایت هواداران تبریزی را جلب کنند. با این حال در بین بازیکنان سرباز تراکتورسازی چند بازیکن موفق هم حضور دارند.

نمرات گروه آنالیز برنامه نود نشان می دهد سربازهای موفق تراکتورسازی کدام بازیکنان هستند.

گروه آنالیز برنامه نود در پایان هر دیدار به بازیکنان بر اساس سیستم نمره دهی کیکر نمره می دهد. در نهایت بازیکنانی که در بیش از نیمی از بازی های تیم شان به میدان بروند در رده بندی کلی بازیکنان قرار می گیرند.

از جمع بازیکنان تراکتورسازی یک بازیکن در جمع 10 بازیکن برتر دیده می شود. 4 بازیکن تراکتورسازی در جمع 50 بازیکن برترلیگ قرار دارند و در جمع 100 بازیکن برتر لیگ 7 بازیکن از این تیم دیده می شود. با  پنج بازیکن برتر تراکتورسازی  در 17 هفته لیگ آشنا می شویم؛

 محمدرضا اخباری / نمره 2.68/ رتبه: 5

دروازه بان تراکتورسازی که یکی از سربازهای این تیم است درخشش فوق العاده ای در تبریز داشته است. اخباری خیال تراکتورسازان را از بابت دروازه راحت کرده است. دروازه بان تیم امید آنقدر خوب بوده که از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی هم دعوت شد. این بازیکن با بازی های خوبش در رتبه پنجم بازیکنان برتر لیگ قرار دارد و با چند نمایش فوق العده دیگر خود را به صدر نزدیک تر هم خواهد کرد.

سروش رفیعی / نمره 2.77/ رتبه: 11

تراکتورسازان بین رتبه 10 تا 20 بازیکنان برتر لیگ هم نماینده دارند. سروش رفیعی هافبک خوش تکنیک تبریزی ها با نمره 2.77 در رده یازدهم بازیکنان دیده می شود. این سرباز هم نمایشی مطلوب در این فصل داشته است. رفیعی 14 بازی انجام داده 2 گل زده و 3 پاس گل داده است.

شجاع خلیل زاده / نمره 3/ رتبه : 39

بازیکن سوم تراکتورسازی هم یک سرباز دیگر است. این بار باید به خط دفاعی رفت. شجاع خلیل زاده هم جزو خوبهای تراکتورسازی بوده و در رده سی و نهم بازیکنان لیگ برتر قرار دارد. او دو گل هم برای تیمش زده است. البته قبل از شجاع خلیل زاده نام مهدی کیانی دیده می شود. اما از آنجا که کیانی نیم فصل اول بازیکن گسترش فولاد بود او را باید در فهرست بهترین های گسترش فولاد قرار داد.

 آگوستو سزار / نمره 3.03/ رتبه: 41

بعد از سه سرباز بالا، نوبت به یک بازیکن خارجی می رسد. آگوستو سزار برخلاف سایرخارجی های تراکتورسازی فصلی موفق را پشت سر گذاشته است. او آنقدر در خط هافبک خوب کار کرد که امیر قلعه نویی در کمبود مهاجم او را به خط حمله برد. سزار بازیکن 41 لیگ برتر است.

سعید آقایی /  نمره 3.10 /  رتبه: 51

در رده پنجم بازیکنان برتر تراکتور هم یک سرباز دیگر دیده می شود.سعید آقایی بازیکنی که هم می تواند در خط دفاعی بازی کند و هم در خط حمله. او در این هفته ها گل های مهمی برای تراکتورسازی زده و فعلا در رده پنجاه و یکم بازیکنان لیگ برتر است. بعد از این پنج بازیکن، نوبت به محمد ایران پوریان و سینا عشوری می رسد. البته در جمع بازیکنانی که نمرات ضعیفی دارد هم چند سرباز دیده می شود.90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار