دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، از اقشار مختلف مردم بخصوص دانشگاهیان دانشگاه تبریز برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۷۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 09 February 2016
به گزارش تابناک تبریز دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«والفجر و لیال‌ عشر . . .»

" 37 مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی گرامی می داریم که ایران سرافراز در اوج اقتدار و بالندگی است بوده و به الگوی مردم سالاری اسلامی و ملجاءآزادگان تبدیل شده است.

دهه فجر تداعی گر درهم شکستن استخوان های حکومت ظلم و جور و هیمنه 2500 ساله شاهنشاهی است و 22 بهمن سالگرد پیروزی مردم مومن و رشادت های و مجاهدت های آنان تحت زعامت توسط بت شکن قرن، حضرت امام خمینی(ره) است. این درخت بارور با قطره قطره خون پاک شهداء سیراب و به روزنه امید مستضعفان مبدل شده است؛ همان نشانِ صراط مستقیمی که با خون شهدای صدر اسلام و کربلا آغاز و با حکومت جهانی منجی عالم بشریت، حضرت امام زمان(عج) به پایان خوش سعادت بشر منتهی خواهد شد. تاکنون کشتی انقلاب گرداب های زیادی از جمله آشوب ها، ترورهای ناجوانمردانه دولتمردان و دانشمندان هسته ای، تحریم ها، بمب گزاری ها، خط دهی های سیاسی و ... را پست سر گذاشته، اما همچنان بر قله های رفیع امنیت و تعالی ایستاده است.همچنانکه همگان شاهدند که امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، به عنوان قدرت بلامنازع منطقه و یکی از تاثیرگزارترین نظام های جهان تبدیل شده و در زمینه های متنوع از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، شبیه سازی، نانو و علوم و فناوری های نوین، مرزهای علم را می شکافد؛ همه اینها به همت جوانان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های عالمانه دولتمردان ممکن شده است.

ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی و ندادن اجازه دخالت به بیگانگان در امور کشور، راه تعامل و نرمش قهرمانانه را نیز در نظر دارد که این امر را با به فرجام رسیدن برجام نیز به دنیا ثابت نموده که بر اساس وعدۀ حتمی پروردگار که فرموده اند:«إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ‏»، پیروزی از آن آن مردمی است که با توکل و اعتماد به خدا، چونان سیل خروشان، در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بایستند و از تهدید و تطمیع دشمنان و مستکبران نهراسند.

دانشگاه تبریز، همدوش و همگام با آحاد مردم ولایی، ضمن تاکید بر صیانت از اصل اصیل انقلاب و دستاوردهای آن، همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های پاک امام راحل و در سایه زعامت و سکانداری رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، از تمام مردم ایران، بخصوص جامعه دانشگاهی دعوت می کند تا به حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، هم اتحاد، همدلی و همزبانی، بصیرت و حضور خود را به نمایش بگذارند و هم به جهانیان نشان بدهند که در پای صندوق های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز حضور پرشورخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار