شهردار تبریز در منزل پزشک فرهیخته شهر تبریز؛

تکریم دکتر مبین ( پدر جذامیان ایران )، تکریم ارزش‌های انسانی است

امروز، هر شهروندی که تندیس استاد مبین را در مرکز شهر می‌بینید، می‌تواند به جایگاه و پیشینه ممتاز این شهر پی ببرد.
کد خبر: ۲۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 08 April 2015

شهردار تبریز در منزل دکتر محمد حسین مبین، حضور یافته و با وی گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز، شهردار تبریز به همراه دکتر جعفر مدبر عضو شورای اسلامی شهر تبریز و دکتر ناصر عطاپور مشاور فرهنگی و هنری شهردار تبریز، با پدر جذامیان ایران و پزشک فرهیخته شهر تبریز دیدار و از وی تقدیر کرد.

دکتر صادق نجفی با ابراز خوشنودی از صحت و سلامت دکتر مبین، گفت: خوشحالم که با رفع کسالت اخیر، امروز شاهد نشاط روحی و جسمی چهره ارزشمند و ماندگار شهرمان هستیم.

وی با بیان این که تکریم دکتر مبین، تکریم ارزش‌های انسانی است، خطاب به وی اظهار داشت: درس اخلاق، انسانیت و حمایت از دردمندان و محرومان، مشی مهمی است که جنابعالی در بستر خدمات پزشکی، به نسل‌های متوالی ارایه داده‌اید.

دکتر نجفی متذکر شد: خاطرات و روایات بزرگانی چون دکتر مبین، باید به نحو احسن، گردآوری شود.

شهردار تبریز اظهار داشت: امروز، هر شهروندی که تندیس استاد مبین را در مرکز شهر می‌بینید، می‌تواند به جایگاه و پیشینه ممتاز این شهر پی ببرد.

همچنین دکتر مدبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار  اظهار داشت:  اعتبار و پیشینه پرافتخار شهر تبریز، مرهون چهره‌های بی‌همتایی چون دکتر مبین است.

وی تاکید کرد: خود را موظف به تقدیراز این همت ستودنی می‌دانیم و معتقدیم ایمان و اراده دکتر مبین، باید الگوی نسل امروز، در رسیدن به افق‌های درخشان باشد.

دکتر مبین نیز در این دیدار صمیمی با تقدیر از شهردار تبریز به خاطر نصب تندیس گفت: همواره خود را خادم فرهنگ والای تبریز و ایران اسلامی دانسته‌ام.

دارنده «نشان ویژه تبریز» تاکید کرد:  نسل جوان باید با مطالعه و تدبر بیشتر در تاریخ، آینده این شهر را پرفروغ‌تر از گذشته ترسیم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار