کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 08 April 2015

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی درجمع خبر نگاران گفت : مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای تبریز توسط هنرمندانجام می شود

به گزارش خبر نگار تابناک تبریز، حسن میلانی رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز توسط هنرمندان این شهر خبر داد.

  میلانی  اظهار داشت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای وادی رحمت تبریز بمناسبت سالروز شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم و به عنوان یکی از برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از هنرمندان حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

وی از شهدا به عنوان چشم و چراغ راه آینده ملت ایران نام برد و افزود: وظیفه هنرمندان امروز در قبال رشادت های دیروز این انسان های بزرگ، انتقال ارزش های شهدا به نسل های آینده است و در همین راستا به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در مراسم غبارروبی مزار شهدا، هنرمندان عرصه نمایش حوزه هنری در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز تئاتر خیابانی برگزار می کنند.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: شهیدان حافظان ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در راه مجاهدت برای این ارزش ها، با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

میلانی در پایان تصریح کرد: در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا که راس ساعت ۱۷  عصر ۲۰ فروردین امسال در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می شود، علاوه بر جمعی از هنرمندان حوزه هنری، مسئولین ارگان های فرهنگی هنری استان نیز حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار