دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی:
همراهی صدا و سیمای استان با برنامه‌های دولت قابل تقدیر است و رویکرد این مرکز به ویژه در یک سال گذشته رویکردی متفاوت از گذشته بوده است.
کد خبر: ۲۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 08 April 2015

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که صدا و سیمای استان ماموریت سنگینی بر عهده دارد، تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این ماموریت در کنار صدا و سیما هستند.

دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سی و چهار ساله علی نواداد مدیرکل پیشین این مرکز در مسوولیت‌های مختلف، خاطرنشان کرد: از زمانی که افتخار آشنایی با ایشان را پیدا کرده‌ام چیزی جز خدمت و دلسوزی برای مردم و کشور از ایشان ندیده‌ام.

وی افزود: همراهی صدا و سیمای استان با برنامه‌های دولت قابل تقدیر است و رویکرد این مرکز به ویژه در یک سال گذشته رویکردی متفاوت از گذشته بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تولید برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در صدا و سیمای استان قدردانی کرد و گفت: این مرکز در زمینه مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی قدم‌های خوبی برداشته است.

دکتر جبارزاده در ادامه با اشاره به سوابق اجرایی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و آشنایی وی به مسایل استان، تصریح کرد: تمام مسوولان استان در کنار صدا و سیما هستند تا این مرکز بتواند در ماموریت‌های سنگین خود موفق باشد.

وی با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های صدا و سیمای استان مهیا شده، افزود: برای این که صدا و سیما در راستای منافع مردم و نظام و دولت حرکت کند، باید امکانات آن را تکمیل و نواقص احتمالی را رفع کنیم.

در این آیین که با حضور معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از تلاش‌های علی نواداد تقدیر و سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار