سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با پیروزی در بازی فردا تا حدود زیادی خیال خود را بابت صعود به مرحله بعدی باشگاه‌های آسیا راحت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۰۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 05 April 2016

به گزارش تابناک تبریز، امیر قلعه نوعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در دیدار رفت برابر پاختاکور بازی بسیار خوبی را ارائه کرده و مستحق پیروزی با اختلاف دو گل می بردیم، اما در نهایت نتیجه با یک گل واگذار کردیم که مستحق این باخت نبودیم.

وی گفت: پاختاکور تیم بسیار خوبی است که بازی سرعتی انجام می‌دهد و باید تلاش کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

قلعه‌نویی گفت: مشکل تیم ما عدم استفاده از فرصت‌های به دست آمده است که هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از این بابت متضرر شده‌ایم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: برای بازی فردا خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم و تنها مصدوم ما سروش رفیعی است که امیدوارم به بازی برسد و جا دارد از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که با تلاش مضاعف خود بازیکنان مصدوم را به بازی‌ها رساندند.

قلعه‌نوعی افزود: برای بازی فردا در شرایط مطلوبی قرار داریم و امیدوارم بازیکنان تیم بعد از چند بازی که یا خارج از تبریز بود و یا از میزبانی محروم بودیم، بتوانند برابر تیم پاختاکور به برتری دست یافته و هواداران را خشنود و راضی نمایند.

وی گفت: ما سه بازی در باشگاه‌های آسیا برگزار کردیم که دو بازی در خارج از خانه بود و باید سعی کنیم تمام امتیازات بازی‌های خانگی را کسب کرده و فردا به بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به نقش هواداران اشاره کرده و عنوان کرد: زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است و بازی بدون تماشاگر هیچ لطفی ندارد و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب دوباره سکوهای ورزشگاه را همانند دوره قبلی حضورم مملوء از تماشاگر کرده و جا دارد از سرمربی قبلی تیم تونی هم تشکر کنم و من هر کاری برای تیم تراکتورسازی کنم، طبق قرارداد وظیفه‌ام بوده و منتی ندارد.

وی از تماشاگران تیم تراکتورسازی به عنوان صاحبان اصلی تیم یاد کرده و اضافه کرد: در روزهای نخست تمامی مسئولیت شکست های تراکتورسازی را قبول کردم و امروز موفقیت‌های تیم را تماشاگران تیم، عوامل مدیریتی و آقای عباسی و همچنین بازیکنان تیم می‌دانم و خود در این بردها کمترین نقش را داشتم.

در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار