فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز ؛
فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز تامين امنيت و آسايش مردم و خدمات رساني و راهنمايي به مسافران نوروزي را از اولويت‌هاي اصلي پليس تبريز دانست و گفت: اين امر مهم با تلاش ماموران انتظامي به نحو مطلوب تامين شد.
کد خبر: ۲۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 11 April 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز؛  سرهنگ فرهنگ نوروزي در خصوص نحوه خدمات‌دهي پليس در ايام نوروز گفت: خوشبختانه در ايام تعطيلات نوروزي امنيت و آرامش شهروندان و مسافران تبريز با فعاليت جدي و شبانه‌روزي کلانتري‌هاي 18 گانه تبريز به بهترين وجه تامين شد بطوريکه مسافران نوروزي با ورود به شهر تبريز در 4 ايستگاه ويژه نوروزي پليس مورد هدايت و راهنمايي قرارگرفته و با هشدارهاي پليسي آشنا شدند که عمده تلاش آنها در جهت پيشگيري از جرائم، تخلفات وآگاه سازي مسافران نوروزي بود و نيز انجام تبليغات پيراموني در سطح شهرستان از طريق نصب بنر و تهيه و توزيع بروشورها با موضوعات مختلف بود.

وي گفت: به منظور کنترل، رصد و کاهش جرائم بويژه سرقت در سطح شهر تبريز روزانه قرار گاه نوروزي با حضور مسئولان کلانتري‌هاي 18 گانه تبريزو روساي پليس‌هاي تخصصي تشکيل و با پايش کميت و جغرافياي جرائم نسبت به کنترل و پيشگيري از انواع بزه ب بخصوص سرقت و جرائم خشن اقدام گرديد که به حول و قوه الهي در تعطيلات نوروزي هيچ جرم خشني واقع نشد و در مهار سرقت نيز توفيقات قابل توجهي بدست امد.

وي همچنين پاکسازي چهره حوزه استحفاظي مخصوصا کلانشهر تبريز از تردد معتادان تابلو را از ديگر اقدامات مهم و تاثيرگذار مجموعه انتظامي تبريز مطرح کرد و گفت: در مجموع تعداد 1220 نفر معتاد جمع‌آوري و تحويل پليس مبارزه با مواد مخدر استان شده است بطوريکه اين اقدام موجب کنترل جرائم سرقت و پاکسازي معابر شهر از وجود معتادان که علاوه بر ارتکاب سرقت مبادرت به گدائي نيز مي کنند گرديد.

سرهنگ نوروزي افزود: خدمات رساني به مسافران نوروزي نيز مورد توجه ويژه در اين ايام بود که خوشبختانه اقدامات پليسي انجام شده مورد رضايت مردم و مسافران نوروزي بود.

وي همچنين در ايام تعطيلات از تقويت واحدهاي گشت خودرويي، موتوري و پاس پياده در نقاط كليدي و حوزه استحفاظي مخصوصا مهم شهر تبريز و ارائه راهنمايي به مردم از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 خبر داد و گفت: سعي کرديم زمينه‌اي را فراهم كنيم تا مسافران با آرامش خاطر از مسافرت لذت ببرند و آرامش مطلوبي براي هموطنان فراهم گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار