امضای تفاهم‌نامه‌های خارجی در خصوص مترو، در راستای ارزیابی شرایط طرفین است

کد خبر: ۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 15 April 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اعلام کرد که امضای تفاهم نامه با شرکت های مختلف خارجی، به منزله همکاری و مشارکت صددرصدی با آن شرکت‌ها نیست و فقط در راستای ارزیابی شرایط و امکانات همکاری بین دو طرف، صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، یعقوب وحیدکیا، در گفتگو با شهریار، به تفاهم نامه های متعددی که در زمینه طرح های مختلف ترافیکی و از جمله حمل و نقل ریلی، با شرکت های مختلف خارجی بسته شده، اشاره نمود و گفت: یکی از راهکارهای مذاکره در مورد اجرای طرح های مختلف، امضای تفاهم نامه بین طرفین است.

وی افزود: شهرداری تبریز هم، با علم به لزوم تخصص و دانش روز در اجرای طرح های شهری و از جمله، طرح های ترافیکی و حمل و نقل، خود را موظف می داند در این رابطه، بهترین و بصرفه ترین طرح را بسنجد و آنرا انتخاب کند و در همین راستا، از شرکت های داوطلب در زمینه اجرای این پروژها، استقبال کرده و ضمن امضای تفاهم نامه با آنان، مراحل مطالعاتی و ارزیابی را طی می کند.

وحیدکیا خاطر نشان نمود: پس از طی مراحل تحقیقاتی و مطالعاتی توسط دو طرف و ارائه شرایط همکاری در اجرای پروژه، کاملترین و در عین حال، بصرفه ترین شکل مشارکت انتخاب و با طرف ارائه دهنده، قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز، تصریح کرد: در حال حاضر، شهرداری تبریز با دو شرکت چینی، یک شرکت ترکیه ای، یک شرکت کروات و یک شرکت آلمانی، در زمینه ایجاد توسعه حمل ونقل ریلی، تفاهم نامه همکاری امضا نموده که پس از طی مدت مقرر، متناسب با پیشنهادات و نظرات ارائه شده، تصمیم‌گیری های لازم جهت مدون‌کردن همکاری‌های اجرایی، اتخاذ خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار