بسته خبری تابناک آذربایجان شرقی
شایعاتی که خیلی ها اساساً درست نیستند.شایعه برکناری فرماندار وِیژه شهرستان میانه/ تلاش برای بازگشت،فرماندار خارج از دسترس /کاندیداتوری مجلس شاید وقتی دیگر
کد خبر: ۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 18 April 2015

صبح  پنجشنبه و طی یک تغییر غیر منتظره، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار ویژه شهرستان میانه و معاون استاندار از سمت خود برکنار و حمید شکری فرماندار اسبق عجب شیر در دولت اصلاحات به این سمت منصوب گردید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به میانه، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان، حمید شکری را به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه معرفی کرد و از خدمات و تلاش‌های اسماعیل حیدری آزاد در مدت ۱۴ ماه تصدی مسوولیت فرمانداری میانه قدردانی کرد.

چرا حیدری آزاد برکنار شد؟

در خصوص دلایل برکناری وی که کاملاً غیر منتظره بود شایعات زیادی وجود دارد. شایعاتی که خیلی ها اساساً درست نیستند.شایعه برکناری فرماندار وِیژه شهرستان میانه/ تلاش برای بازگشت،فرماندار خارج از دسترس /کاندیداتوری مجلس شاید وقتی دیگر

نمایندگان میانه در مجلس و امام جمعه این شهرستان نیز ضمن اظهار بی اطلاعی از علت این برکناری، تلویحا از تغییر حیدری آزاد ابراز نارضایتی کردند.

حیدری آزاد در جلسه تودیع خود، اسلحه کشی به روی مسئول دفتر فرمانداری میانه را شایعه ای برای برکناری خود عنوان کرد.

 

وی سناریوهای سیاسی افراد بی دین را عامل ودخیل در برخی جریانات عنوان کرد و از نبود هیچ گونه مشکل و مسئله شخصی در این برکناری یاد کرد و از اخبار درج شده در برخی سایت ها انتقاد کرد.

امام جمعه میانه به تماس تلفنی روز گذشته خود با استاندار در خصوص روند مطلوب عملکرد فرماندار از وجود مشکلات فراوان پیش روی شهرستان از جمله در بحث واگذاری فولاد از تدبیر و درایت مسئولین بخصوص فرماندار در جلوگیری از وقوع بحران در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

استانداری، همچنان آماج تغییرات سیاسی

 انتصاب اصلاح طلب جوان مرندی به عنوان بخشدار هوراند

در ادامه موج جابجایی در پست های سیاسی استانداری و انتصاب نیروهای اصلاح طلب در مسئولیتهای استانی، سلطانپور از مسئولین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مرند به عنوان بخشدار مرکزی هوراند منصوب شد.

به گزارش سایت محلی  اعتدال پرس، در جلسه روز یکشنبه شورای اداری شهرستان هوراند که در محل ساختمان فرمانداری برگزار خواهد شد امیر عباس سلطانپور بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی هوراند معرفی خواهد شد.

پیش از این داریوش پورمهدی این مسئولیت را بر عهده داشت.

امیر عباس سلطانپور، متولد۱۳۵۷در شهر مرند دارای تحصیلات کارشناسی شیمی محض دانشگاه تربیت معلم تبریز و نیز کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران  از فعالین اجتماعی و فرهنگی شهرستان مرند می باشد.

امیر عباس سلطانپور قایم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان مرند به عنوان بخشدار مرکزی هوراند منصوب شدآخرین فعالیت سیاسی انتخاباتی وی ؛ قایم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۱۳۹۲ در شهرستان مرند بود.

تدریس در دانشگاه ها در دروس جامعه شناسی،ارتباطات سیاسی و روابط عمومی از دیگر فعالیتهای نامبرده محسوب میشود .

آذربایجان شرقی هم به جمع معلمان معترض کشور پیوست

 تجمع اعتراض آمیز معلمان در تبریز و شهرهای دیگر استان

در ادامه اعتراضات صنفی فرهنگیان در تهران و استانهای مختلف، امروز صبح تعدادی از معلمان شهرهای مختلف استان آذربایجان‌ شرقی در اعتراض به وضعیت معیشتی‌ شان در مقابل ادارات آموزش و پرورش در تبریز و هشترود تجمع کرده و خواستار تحقق مطالبات خود شدند.

به گزارش  سایت محلی عتدال پرس، صبح پنجشنبه  فرهنگیان تبریزی در اعتراض به حقوق و مزایای خود نسبت به تورم و وجود نابرابری در مقایسه با حقوق کارمندان ادارات دیگر و کم توجهی دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به این قشر فرهیخته در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تجمعی آرام و توام با سکوت کردند تا از طریق آن اداره صدای اعتراض خود را به گوش مقامات کشوری و نمایندگان مجلس برای رفع مشکل خود برسانند.

تجمع کنندگان نوشته‌هایی را در دست داشتند که در تعدادی از این دست‌نوشته‌ها به سخنان مقام رهبری در ستایش معلمان اشاره شده بود. در سایر دست‌نوشته‌ها شعارهایی مانند «سکوتم از رضایت نیست»، «ما از فرق می‌نالیم، نه از فقر»، «معلم فرهنگ‌ساز جامعه را دریابید»، «معلم بیدار است، از تبعیض بیزار است»، «معلمان خواستار تاثیرگذاری تشکل‌های صنفی بر تصمیمات آموزش و پرورش هستند» و…  به چشم می‌خورد که نسبت به وضعیت معیشتی خود گلایه دارند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا منصوب شد

با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین، علی قادری به عنوان جانشین سپاه عاشورا معرفی شد.

 سردار غلام عسگر کریمیان صبح پنجشنبه  در جلسه معارفه جانشین فرماندهی سپاه عاشورا که با حضور سردار محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج مستضعفین و نیز مسئولان نظامی و امنیتی استان برگزار شد، با اشاره به خلأ وجود فردی در سمت جانشینی فرمانده سپاه عاشورا، اظهار داشت: پس از انتخاب جناب سعیدی به عنوان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته فردی برای تصدی این سمت انتخاب نشده و خلأ چنین فردی احساس می‌شد.

در این جلسه «علی قادری» به عنوان جانشین سپاه عاشورا معرفی و حکم خود را توسط سردار نقدی تحویل گرفت.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
خداوند با صادقین و خدمتگذاران است

جناب حیدری آزاد قطعا" در جایی بهتر خدمت خواهند کرد ولی افسوس مردم میانه قدر این گوهر را ندانستند کسانی که حالا در پشت پرده منتقد شده اند دیروز فرش قرمز برای ایشان پهن می کردند .

سناریوی کثیفی طرح ریزی شد ولی خداوند با صابرین است
دردآشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
کد خبر: ۲۴۸۶۲۱تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ سیاست >> سیاست داخلی پ
خبر اسلحه كشي فرماندار سابق ميانه حیدری آزاد یک سناریو و توطیه دروغین بود پس از انتشار خبري مبنی بر "اسلحه كشي فرماندار ميانه"، خبرنگار «انتخاب» صحت و سقم آن را پیگیری کرد و از جعلي بودن آن خبر داد.پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از انتشار خبري مبنی بر "اسلحه كشي فرماندار ميانه"، خبرنگار «انتخاب» صحت و سقم آن را پیگیری کرد و از جعلي بودن آن خبر داد.


اين خبر چندماه پيش در سايتهاي خبري منتشر شد، اما پيگيري خبرنگار ما نشان داد که این خبر نه تنها كذب است، بلكه حراست و هيئت پيگيري وزارت كشور نيز اين ادعا را بررسی و به دروغ بودن این ادعا که در واقع سناریویی بیش نبود پی بردند و وزیر محترم کشور نیز دستور دلجویی واعاده حیثیت از آقای اسماعیل حیدری آزاد فرماندار سابق میانه راصادر کردند وخواستار برخورد با عوامل این توطیه شدند .


وزیر کشور همچنین، این خبرسازی را ظلمي بزرگ به اقاي حيدري ازاد وخانواده اش دانسته است.


منابع مطلع مي گويند این خبرسازی، سناريوي دروغینی جهت حذف یک فرماندار ومدیر موفق بوده، فرديكه چهار سال پیاپی فرماندار نمونه کشوری واستانی شده بود.


گرچه دستور وزیر کشور براي دلجویی واعاده حیثیت از او جاي تقدیر دارد، جا دارد از هیات رسیدگی وزارت کشور و حراست نیز که در جهت روشن شدن قضایا تلاش کردند، تشکر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار