دکتر ناصر تقي‌زاديه، دبير کنگره از 15 الی 17 اردیبهشت :

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی مهندسی عمران خاورمیانه در دانشگاه تبریز

"دهمين کنگرۀ بين‌المللي مهندسي عمران" 15 تا 17 ارديبهشت ماه سال جاري در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 18 April 2015

 به گزارش خبرنگار تابناک تبریز؛  دکتر ناصر تقي‌زاديه، دبير کنگره با اعلام اين خبر گفت: 2300 مقاله به دبيرخانه رسيده که از اين تعداد 420  مقاله در قالب سخنراني و 720  مقاله نيز به صورت پوستر در طول برگزاري اين کنگره ارايه مي شود.

به گفته وي، در اين کنگره که بزرگ‌ترين رويداد علمي مهندسي عمران در خاورميانه است، اساتيد و محققاني از کشورهاي آمريکا، فرانسه ترکيه و محققان برجسته داخلي آخرين يافته هاي علمي خود را در زمينه هاي مختلف مهندسي عمران ارايه خواهند کرد.

عضو هيات علمي دانشگاه تبريز يادآور شد: اين کنگره در موضوع ها مختلف از جمله مهندسي سازه، زلزله، آب، محيط زيست و توسعه پايدار، سازه هاي هيدروليکي و دريايي، ژنوتکنيک، راه و حمل و نقل، مديرست ساخت و ... برگزار خواهد شد.

وي، در ادامه با تاکيد بر اينکه، دهمين کنگرۀ بين‌المللي مهندسي عمران با مشارکت اعضاي هيئت‌علمي دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاري شرکت‌کنندگان و مقامات عالي‌رتبۀ وزارت‌خانه‌هاي راه و شهرسازي، علوم، تحقيقات و فنّاوري، نيرو و نيز سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور برگزار مي‌شود،

وی تصريح کرد: يکي از اهداف اصلي اين کنگرۀ سه روزه، در دانشگاه تبريز، فراهم‌آوردن امکاني براي شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرين تکنولوژي‌هاي مرتبط با حوزۀ تخصصي خود را به مخاطبان حاضر در اين کنگره ارائه دهند.

دکتر تقي‌زاديه، بر پايي نمايشگاه مقالات پوستري، برگزاري دوره‌هاي آموزشي ارتقاء پايۀ پروانۀ اشتغال بکار مهندسي، دوره‌هاي آموزشي کوتاه مدت، کارگاه‌هاي تخصصي، برگزاري نمايشگاه جانبي براي معرفي شرکت‌ها و کسب ‌وکارهاي مرتبط و معرفي محصولات و خدماتو انتخاب برترين‌هاي کنگره در قالب بهترين مقاله، بهترين نشست تخصصي، بهترين غرفه و ... از جمله برنامه هاي جنبي اين کنگره مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار