سال 94 بهترین فرصت برای اجرای پروژه های مشارکتی

کد خبر: ۲۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 18 April 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، دکتر اصغر عابدزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران گفت: سال 94 فرصت خوبی برای اجرای پروژه های مشارکتی و جذب سرمایه گذاران به تبریز خواهد بود.

وی اظهار داشت: انتخاب دکتر نجفی برای تصدی سمت شهرداری تبریز دلایل متعددی داشت که از مهمترین دلایل این انتخاب ارتباط خوب ایشان با سرمایه گذاران و نگاه استراتژیک وی به مسائل اقتصادی و شهری بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری در تبریز گفت: شیوه نامه سرمایه گذاری تسهیل گر ورود و جذب سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های مهم و تاثیرگذار در شهر می باشد.

دکتر عابدزاده در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه شهریمیز اظهار داشت: هدف میهمان از حضور در برنامه شهریمیز ارائه گزارش عملکرد، شفاف سازی و اطلاع رسانی می باشد و نباید حضور اعضای شورا و یا مدیران شهری از حضور در این برنامه را تبلیغاتی عنوان نماییم.

وی در خصوص وضعیت برج خلعت پوشان گفت: هم و غم اعضای شورای شهر و شهردار تبریز احیای این برج و اجرای پروژه مورد تصویب در خصوص این مکان تاریخی می باشد، شهردار تبریز نیز بر اجرای این پروژه و احیای برج خلعت پوشان تاکید ویژه ای دارد و به جد  پیگیر اجرای آن می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز با اشاره به طبیعی بودن اختلافات در شورا اظهار داشت: خوشبختانه تمامی اعضای شورا به چهارچوب های کاری و وظایف خود آشنایی کاملی دارند و علی رغم افزایش تعداد جلسات نسبت به گذشته تعامل اعضای شورای شهر تبریز با همدیگر بیشتر شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه مدیریت جلسات شورا گفت: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یک نفر است و اگر بیست نفر دیگر همکاری نکنند کار پیش نمی رود.

عابدزاده در خصوص مصاحبه عضو شورا و کم لطفی وی به خبرنگاران گفت: جایگاه و شان خبرنگار و رسانه همواره باید حفظ شود من در جریان موضوع نیستم ولی اگر عضوی شخص خاص و یا گروه  خبرنگاران را مورد اتهام قرار دهد و مصداق نکوید جای سوال دارد و باید عذرخواهی شود.

عضو شورای شهر تبریز در پاسخ به سوالی در خصوص ضابطه مند شدن هبه ها گفت: در کتب و مجلات می خوانیم که 100 سال پیش در بلدیه و انجمن شهر کمیسیون اعانات وجود داشته است که همین هبه می باشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار