معاون استانداری آذربایجان‌شرقی:
علی نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید خود از اداره کل امور مالیاتی استان، از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان اداره کل، قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۴۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 19 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،علی نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید خود از اداره کل امور مالیاتی استان، از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان اداره کل، قدردانی کرد.

در ابتدای بازدید، رسولی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گزارشی از اجرای پروژه طرح جامع مالیاتی و اهم اقدامات عمرانی صورت گرفته ارائه داده، از حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی، نقش مالیات در اقتصاد کشور و استان را مهم توصیف و تصریح کرد: نظام مالیاتی یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آید و بعد از تغییر نظام بودجه‌ریزی کشور و کاهش وابستگی اقتصاد به نفت، نقطه ثقل درآمدهای کشور بر مالیات استوار است و بخش زیادی از درآمدهای کشور از طریق مالیات تأمین می شود.

علی نواداد به حساسیت و سختی‌های کار کارکنان ادارات مالیاتی اشاره کرد و افزود: کار وصول مالیات بسیار حساس و خطیر می‌باشد چرا که همزمان باید هم به تکالیف قانونی عمل کنند و هم رضایت مودیان مالیاتی جلب شود.

نواداد در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش درآمدهای مالیاتی نباید به فشار مضاعف به مودیان خوش حساب و قانونمند منجر شود، شناسایی مودیان جدید و برخورد با فرار مالیاتی را یکی از بهترین اقدامات جهت افزایش درآمدهای مالیاتی دانست.

وی در پایان با تشکر از تلاش‌ها و زحمات مديريت و کارکنان اداره کل، کسب موفقيت‌ها و دستاوردها در اين اداره کل را ناشي از تدبير، دانش و تلاش مجموعه مديريت و کارکنان اين اداره دانست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار