شرق تبريز نيازمند بيمارستان مجهز 300 تخت خوابي است

کد خبر: ۲۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 19 April 2015

فرماندار تبريز با انتقاد از کمبود تخت‌هاي بيمارستاني در تبريز، خواستار احداث بيمارستان 300 تختخوابي در شرق تبريز شد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ؛ دکتر رحيم شهرتي فر در مراسم توديع و معارفه مديريت درمان تامين اجتماعي آذربايجان شرقي افزود: اينکه در هشت سال گذشته حتي يک تخت بيمارستاني به حوزه‌ي درمان تامين اجتماعي تبريز اضافه نشده است، جاي تاسف دارد.

وي با بيان اينکه سوابق گذشته نشان داده حتي درخشان‌ترين شعارها هم بدون اتکا به روشهاي عقلاني منجر به موفقيت در عمل نميشوند، افزود: سازمان تامين اجتماعي از جمله اين نهادها است که درسال‌هاي اخير متاسفانه دچار چالش‌هاي مثبت و منفي بسياري شد و شاهد بوديم که چگونه در مسير مسائل انحرافي و سوء استفاده‌هاي کلان مالي و اقتصادي قرارگرفت.

شهرتي‌فر تصريح کرد: بعد از انتخابات 24 خرداد سال 92 شاهد بوديم که چگونه سازمان تامين اجتماعي مانند ساير ارگان‌هاي اجرائي کشور در مسير عقلانيت، کار با تخصص و سازماندهي مجدد قرار گرفته است.

فرماندار تبريز نتايج اين تغيير مسير در دولت جديد را در پرداخت مستمري دانست که طي دو سال گذشته خوشبختانه مشکل خاصي در پرداخت مستمري مستمري بگيران تامين اجتماعي کشور وجود نداشته هرچند همه مي‌دانيم که اين سازمان با مشکلات بسياري روبرو است.

شهرتي‌فر خاطرنشان کرد: در حوزه درمان و سلامت نيز مي‌توانيم با افتخار ازسياست‌هاي دولت مانند بيمه همگاني و همچنين سياست‌هاي پيش‌گيري صحبت کنيم چرا که مردم نيز شاهد عيني اين ادعا هستند.

وي با بيان اينکه خدمات مديران تامين اجتماعي قابل تقديراست، تاکيد کرد: اما وعده‌هاي داده شده و مصوبات عملي نشده متوجه مدير درمان تبريز يا استان نيست بلکه روش‌هاي غلط، نتايج غلطي هم درپي دارد.

شهرتي‌فر تشريح کرد: بايد بپذيريم سيستم اجرائي کشور با لغزش اساسي در انتخاب روش‌هاي صحيح مديريتي روبرو شده بود و همان لغزش‌ها و انتخاب رويه‌هاي ناصحيح، نتايج نامطلوبي را هم در پي داشت؛ نتايجي که در عرصه اقتصادي متاسفانه گريبان گير همه ما شده است.

فرماندار تبريز با اشاره به شرايطي که در آن دولت تدبير و اميد دولت را تحويل گرفت، تشريح کرد: رشد اقتصادي منفي 5.6 درصد و تورم 43% و اعتبارات تخصيصي به فعاليت‌هاي عمراني بسيار ناچيز بود البته در کنار اين وضيعت بايد به تحريم‌هاي ظالمانه کشورهاي غربي نيز اشاره کرد هرچند آنهم مي‌توانست با اتخاذ روش‌هاي مدبرانه مهار شود.

شهرتي‌فر اظهار اميدواري کرد در سال جديد که با نامگذاري مدبرانه مقام معظم رهبري آغاز شده، گره از مشکلات بگشايم و از گرداب حوادث سخت منطقه خاورميانه با تدبير رهبري با موافقيت و سلامت عبورکنيم.

وي همچنين آقاي نيک نام، مديريت جديد درمان تامين اجتماعي آذربايجان‌شرقي را از مديران با سابقه و مدبر استان توصيف و براي وي آرزوي موفقيت کرد.

يادآور مي‌شود، مراسم توديع دکتر سيد حسن سيدي و معارفه دکتر جمال الدين نيکنام، به عنوان مدير درمان سازمان تامين اجتماعي آذربايجان‌شرقي پيش از ظهر امروز در بيمارستان عالي نسب تبريز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار