با توانمند سازی اتحادیه های صنفی بخش مهمی از اهداف اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد .

کد خبر: ۲۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 20 April 2015

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربیاجان شرقی به همراه برخی از معاونین خود و همچنین  رییس و نائب رییس اتاق اصناف تبریز از چند اتحادیه در شهر تبریز بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگارتابناک تبریز به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی مهندس حسین نجاتی صبح امروز در حاشیه بازدید خود از اتحادیه های البسه و پوشاک ، املاک و همچنین اتحادیه فرش دستباف تبریز گفت : با توانمند سازی و حمایت از اتحادیه های صنفی بخش بزرگی از اهداف تولید ملی و اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد .  

وی افزود : حضور اعضای هیئت رئیسه اتحادیه های استانی دراتحادیه های کشوری خود نشانگر فکر و توان خلاق بازاریان و اصناف استان در چرخش چرخهای تولید کشور دارد .

وی ادامه داد : از گذشته ها اصناف و بازاریان در ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم قرار دارند و بخش بزرگی از مشکلات جامعه توسط کسبه و بازاریان حل می شود.

نجاتی اظهار داشت : ارتباط نزدیک اعضا و هیئت رئیسه اتحادیه های صنفی می تواند باعث ایجاد وحدت رویه در کارها شده و با کمک همین اتحاد و همدلی بسیاری از مشکلات پیش روی تولید حل خواهد شد .

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان گفت : هئیت رئیسه اتحادیه می توانند با ایجاد امکانات رفاهی و بهداشتی از قبیل مجتمع های چند منظوره و کلنیک های درمانی ، رفاه و آسایش هرچه بیشتر اعضای خود را کسب نموده و این موضوع خود به افزایش سطح رفاه در جامعه منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار