کد خبر: ۲۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 21 April 2015

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: ترمینال تبریز به عنوان قدیمی‌ترین پروژه شهری تبریز امسال به اتمام رسیده و بهره‌برداری از آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگارتابناک  تبریز، محبوب پور عبدالله در جلسه شورای فنی تبریز با اشاره به مراحل اجرای پروژه بزرگ ترمینال تبریز اظهار داشت: این پروژه بزرگ از مصالح مقاوم و محکم ساخته شده است و نمونه مشابه آن در کشور فقط در اصفهان است و  طراحی زیبا و نماهای منحصر به فرد در این سازه استفاده شده است.

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز مسئول این پروژه در بخش‌های حقوقی آن نیز است و شرکت‌های بزرگ خارجی نیز در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: دو بنای قدیمی در تبریز نیمه کار مانده بودند که ساختمان ترمینال تبریز و نیز پل روگذر مقابل دانشگاه تبریز بود که اکنون به محل خرید جواهر تبریز مبدل شده است.

فرزین حق‌پرست، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه بر بومی‌سازی پروژه‌های عمرانی و استفاده از فناوری‌های نانو تاکید کرد و گفت: نگهداری پروژه‌های عمومی مانند ترمینال‌ها کاری مهم و بزرگ است و بر طبق استاندارد نیازمند پیمانکاری دائمی و مستمر است.

وی خاطرنشان کرد: کار ساخت و احداث  پروژه ترمینال تبریز  از 20 سال پیش آغاز شده است.

محمدرضا سیابانی ، مدیر کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در ادامه این نشست  بر هوشمندسازی پروژه‌های بزرگ و خدمات دهنده مانند ترمینال‌ها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار