حضور63 مهمان خارجی در جشنواره هنرهای اسلامی تبریز

کد خبر: ۲۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 21 April 2015

 سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۳ مهمان خارجی در جشنواره هنرهای اسلامی تبریز که ۱۸ اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، اسماعیل بابایی راغب، در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این نمایندگی در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت این نمایندگی تکریم ارباب رجوع است.

وی گفت: فعالیت مستمر شبانه روزی در زمینه صدور ویزا و جوابگویی به مراجعان با نیروهای متخصص صورت می‌گیرد و در مرز نودروز نیز مستقر هستیم.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی گفت: با 11 نفر نیرو در مرکز تبریز و مرز نودروز فعال هستیم و با وجود این تعداد وسعت کار زیادی داریم و ظرفیت بالایی از نظر معنوی و مادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: روابط خوبی با مسئولان استانی ایجاد شده و در این زمینه از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا تبادلات فرهنگی را با استانهای همجوار و کشورهای همسایه داشته باشیم.

بابایی با اشاره به سوابق فعالیت‌های خود گفت: در کشورهای آفریقای جنوبی و انگلیس ماموریت‌های کاری خود را انجام داده و در حال حاضر در تبریز مشغول هستیم.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دردست اقدام گفت: 63مهمان که از کشورهای خارجی به جشنواره  هنرهای اسلامی  در 18 اردیبهشت  به تبریز دعوت شده‌اند و نمایندگی وزارت امور خارجه کار ویزای این افراد را انجام داده است.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی اجرا می‌شود که از حضور امام جمعه نیز در این جشنواره بهره برده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار