کد خبر: ۲۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 21 April 2015

 سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۳ مهمان خارجی در جشنواره هنرهای اسلامی تبریز که ۱۸ اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، اسماعیل بابایی راغب، در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این نمایندگی در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت این نمایندگی تکریم ارباب رجوع است.

وی گفت: فعالیت مستمر شبانه روزی در زمینه صدور ویزا و جوابگویی به مراجعان با نیروهای متخصص صورت می‌گیرد و در مرز نودروز نیز مستقر هستیم.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی گفت: با 11 نفر نیرو در مرکز تبریز و مرز نودروز فعال هستیم و با وجود این تعداد وسعت کار زیادی داریم و ظرفیت بالایی از نظر معنوی و مادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: روابط خوبی با مسئولان استانی ایجاد شده و در این زمینه از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا تبادلات فرهنگی را با استانهای همجوار و کشورهای همسایه داشته باشیم.

بابایی با اشاره به سوابق فعالیت‌های خود گفت: در کشورهای آفریقای جنوبی و انگلیس ماموریت‌های کاری خود را انجام داده و در حال حاضر در تبریز مشغول هستیم.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دردست اقدام گفت: 63مهمان که از کشورهای خارجی به جشنواره  هنرهای اسلامی  در 18 اردیبهشت  به تبریز دعوت شده‌اند و نمایندگی وزارت امور خارجه کار ویزای این افراد را انجام داده است.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی اجرا می‌شود که از حضور امام جمعه نیز در این جشنواره بهره برده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار