کد خبر: ۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 21 April 2015

 مدیرعامل شرکت  واحد اتوبوسراني تبريز و حومه باگرامیداشت  فرارسيدن ماه رجب  از خدمات رسانی گسترده این شرکت در یوم الرغائب (نخستين پنجشنبه ماه رجب) خبرداد .

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز به نقل از شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه شمس الله فیروزیان با اعلام این  مطلب گفت: با برنامه ریزی و ساماندهی مناسب و تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب  ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرامستانهای شهر و همچنین با نظارت و کنترل عوامل اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی وانتظامی، خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در یوم الرغایب ارائه خواهد شد.

وی گفت : شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص بیش از 150 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از آغازین روز پنجشنبه سوم اردیبهشت جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و با همکاری پلیس راهور نیز همانند سنوات گذشته زمینه مناسب برای روان بودن ترافیک در سطح شهر و عبور و مرور آسان وسایل نقلیه عمومی میسر خواهد شد.  

فیروزیان در ادامه اظهار داشت: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در روز جمعه، چهارم اردیبهشت نیز به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرمستانها انجام خواهد گرفت و شهروندان عزیز در روز جمعه نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوسهای تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه در پایان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با تمام توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی بشرح ذیل  در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود:

-  مسیر گلزار شهدای وادی رحمت : حرکت اتوبوسها از ابتدای پایانه شهیدمحققی ضلع غربی با استفاده از اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت

- آرامستان ملک: حرکت اتوبوسها از پایانه پل قاری از طریق اتوبوسهای مسیر 121 شهید رجایی

- آرامستان ستارخان: حرکت اتوبوسها از پایانه ارتش شمالی از طریق اتوبوسهای مسیر 125ثقه الاسلام شمالی و 118 سربازشهید-شهید اصمعی

- آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوسها از پایانه شهید محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 102 شهید منتظری

- آرامستان امامیه: حرکت اتوبوسها از پایانه شهیدمحققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 104 مشروطه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار