کد خبر: ۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 21 April 2015

محمد اسماعیل سعیدی و رضا رحمانی نمایندگان مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با سید محسن لطيفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگارتابناک تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در این دیدار سعیدی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر و منحصر به فرد استان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف گفت : انتظار می رود این ظرفیتها ، زمینه ساز توسعه پایدار در بخش های مختلف تاریخی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و... در استان شود .

وی افزود : آذربایجان شرقی با توجه به شرایط خاص اقلیمی نیاز به تلاش بیشتر برای پوشش رسانه ای دارد و امیدواریم در دوره مدیریت جدید صدا و سیما توجه ویژه ای به نقاط روستایی و جاهایی که از پوشش رسانه بی بهره هستند صورت پذیرد.

رحمانی نیز با اشاره به شعار سال 94 ، گفت: یکی از وظايف رسانه ها به ویژه صدا و سیما ، برقراری ارتباط و پیوند بین مردم و دولت است که اگر این امر عملی شود منویات مقام معظم رهبری محقق شده است .

وی افزود : صدا و سیما به فرموده حضرت امام خمینی ( ره ) یک دانشگاه عمومی است و بيشترين نقش را در تغيير سبك زندگي مردم كه مورد توجه رهبرمعظم انقلاب اسلامي است بر عهده دارد و بايد با برنامه ريزي و توليدبرنامه هاي مناسب و فاخر در اين زمينه گامهای اساسی برداشته شود . 

سید محسن لطیفی مديركل صدا و سيماي مركز آذربایجان شرقی هم ‌به اثرگذاری و جایگاه صدا و سیما در کشور اشاره کرد و گفت : ‌صدا و سيما به عنوان مجموعه اي از عناصر خدوم ، متخصص و متعهد به نظام و ولايت فقيه توانسته است وظيفه اصلي خود را در راستاي حفظ آرمان ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در برهه هاي حساس انجام دهد .

وی با اعلام آمادگی صدا و سیما برای همکاری با سایر دستگاهها و نهادها در زمینه کمک به رشد و توسعه استان، هماهنگی و همکاری مجموعه اجرائی استان را مایه رشد و توسعه استان برشمردند و افزود : انتظار می رود همانند قبل نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در راستای خدمت به مردم شریف استان ، صدا و سیما را همراهی کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار