کد خبر: ۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 22 April 2015

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اولویت اتمام طرح های نیمه تمام بخش کشاورزی در سال 94 خبر داد.

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس کریم مهری با اعلام این مطلب در جلسه هماهنگی و آمادگی دستگاههای اجرایی این سازمان که در خصوص سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان شرقی در سال جاری در اطاق جلسه تشکیل شده بود گفت: اولویت اول سازمان در سال 94 اتمام طرح های نیمه تمام کشاورزی می باشد تا از هدررفت و استهلاک سرمایه های ملی جلوگیری شود.

وی افزود: طرح های سرمایه ای نیز که به اتمام رسیده اند و برای فعال شدن نیاز به اعتبار سرمایه در گردش دارند در اولویت بعدی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خواهند بود.

مهندس مهری تاکید کرد: همچنین طرح های استراتژیک و بسیار ضروری که در فرآیند چند ساله به مراحل پایانی خود خواهند رسید، باید فازبندی شده و حداکثر در پایان هر سال یک فاز از طرح ها به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرارگیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در خاتمه خاطر نشان شد: همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان شرقی چندین طرح آب و خاک و کشت گلخانه ای در راستای احیای دریاچه ارومیه و با رویکرد مصرف بهینه آب و ترویج آبیاری تحت فشار با حضور جناب آقای دکتر حسن روحانی و یا نمایندگان محترم ایشان به بهره برداری خواهند رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار