کد خبر: ۲۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 23 April 2015

نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان شرقی سه شنبه اول اردیبهشت ماه  در اولین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سال 94  گفت: مهم‌ترین رسالت و مأموریت رسانه‌ها آگاه سازي به موقع جامعه است. باید به سمتی پیش برویم که رسانه ها نیز خود را مسئول احیای دریاچه بدانند.

خلیل ساعی در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد احیای دریاچه ارومیه که با حضور اعضای کمیته و تشکل های غیر دولتی برگزار شد اظهار داشت: تجمیع منابع بر پایه اطلاعات علمی  لازمه اطلاع رسانی صحیح ،آگاه سازی و تنویر افکار عمومی است.

وی ادامه داد : تبلیغات بايد در امر استفاده از منابع آبي ؛ملي و عام المنفعه با الگوهای صحیح مصرف آب قرينه گردد منابع ملي يكي از نعمت هاي خدادادي و ميراث آيندگان است .

ساعی با اشاره به افزايش آگاهي عمومي در راستاي ستاد احياي درياچه اروميه گفت : آگاهی و اطلاع رسانی و تبلیغات دو مطلب کاملا مجزا و متفاوت هستند . اقدامات انجام شده از طرف ستاد احیاء و دستگاه های مجری و برنامه های آتی آنها باید اطلاع رسانی شود نه تبلیغاتی تا امید به احیای دوباره دریاچه از بین نرود .

وی ادامه داد : از  ریاست جدید سازمان صدا و سیمای استان انتظار میرود علاوه بر فعالیت های ادارات دولتی و سازمان‌ها در مورد صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب اقدامات لازم انجام پذیرد و اقداماتی نیز برای پروژه ستاد احياي درياچه اروميه به اطلاع مردم عادی رسانده شود تا مردم که بیشترین نقش را در احیای دریاچه دارند همکاری لازم را بعمل آورند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار