کد خبر: ۲۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 23 April 2015

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی بر آمادگی شرکت گاز استان در تأمین صنایع جدید خبر داد و گفت: از اول سال‌جاری گاز طبیعی نیروگاه بناب تأمین و این نیروگاه تمام وقت و با حداکثر ظرفیت از گاز طبیعی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی،  ولی‌الله دینی در دیدار با فرمانداران شهرهای مراغه، بناب و ملکان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت فرمانداران در اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاها بر آمادگی شرکت گاز استان در تأمین سریع و به موقع گاز طبیعی صنایع جدید این شهرستان‌ها به هر مقدار لازم اشاره و اظهار داشت: از اول سال جدید گاز طبیعی نیروگاه بناب تأمین و این نیروگاه می‌تواند تمام وقت و با حداکثر ظرفیت از گاز طبیعی استفاده کند، تأمین گاز طبیعی این نیروگاه نقش بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست منطقه ایفا می‌کند.

وی افزود: شهرستان بناب جزو شهرستان‌های سبز استان محسوب می‌شود و صددرصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند روستاهای بالای 20 خانوار با جمعیتی بیش از 100 نفر شهرستان‌های مراغه و  ملکان نیز تا پایان سال 96 از محل بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

دینی با تأکید بر وصول مطالبات به موقع اظهار داشت: بخشی از هزینه‌های شرکت گاز از محل وصول مطالبات تأمین می‌شود از این رو پرداخت به موقع گاز بهاء این شرکت را در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشترکان یاری می‌کند.

 در جلسات تشکیل یافته در این بازدیدها روسای نواحی ضمن ارائه گزارش، مشکلات، موانع و تنگناهای موجود در شهرستان‌ها و  کارکنان شاغل در این نواحی مشکلات خود را مطرح و مدیرعامل شرکت گاز استان بر حل مشکلات و درخواست‌های روسای نواحی و کارکنان تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار