بسته خبری ورزشی تابناک تبریز
اخبار کوتاه فوتبالی استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۷۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 02 August 2016

قلعه نویی:از سه قدمی توپ را گل نکردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: خوشحالیم که در دو بازی 12 موقعیت گل داشتیم.

امیر قلعه نویی درباره دیدار شب گذشته تیمش برابر صنعت ونفت آبادان در گفت وگو باکاپ،اظهار داشت: در نیمه اول بازی شرایط خوبی نداشت و ما نیز براساس اهداف مان بازی نکردیم که این مساله به گرمای هوا مرتبط می شد اما در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم البته در اواخر بازی شانس آوردیم که تک به تک صنعت نفتی ها به گل تبدیل نشد. 

وی افزود: این قانون فوتبال است که اگر گل نزنی ممکن است گل بخوری. دیروز هم وقتی ما موقعیت های خودمان را به گل تبدیل نکردیم در اواخر بازی نزدیک بود تا گل بخوریم. به نظر من دیروز هوری دروازه بان آنها بهترین روز زندگی اش را سپری کردو موقعیت زیادی را از ما گرفت. ما در دو بازی اخیر براساس آمار 12 موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. البته همین که موقعیت ایجاد می کنیم جای امیدواری دارد. 

وی در پاسخ به این سوال که مشکل گل نزدن تراکتورسازی را چه می داند بیان داشت:اوایل بازی است و این مسایل طبیعی به نظر می رسد. تیم ما باید هماهنگ تر شود. البته خوشحالیم که خوب بازی می کنیم و این خیلی مهم است. 

قلعه نویی درباره محمد نوری و دقایق  کوتاهی که در میدان حاضر شد گفت: محمدبازیکن بزرگی است اما به زمان نیاز دارد . دیروز تایم زیادی را بازی نکرد و نمی توان آن را قضاوت کرد. او باید درتمرینات تلاش بیشتری کند و البته این کار را می کند و انگیزه های خاصی هم دارد. 

وی درباره عملکرد خط دفاعی تراکتورسازی در غیاب محسن بنگر گفت: بنگر می تواند از بازی های بعدی ما را همراهی کند اما دیروز به جز دقایق آخر که خط دفاعی ما تمرکز خوبی نداشت در دیگر دقایق خوب بودند. تیمی که گل نخورد قطعا عملکرد دفاعی اش خوب بوده است. 

سرمربی تراکتورسازی درباره کرار جاسم عنوان کرد: او یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت اما توپ هایش به گل تبدیل نشد. یک توپ را در سه قدمی شلیک کرد که به تیرک دروازه خورد.

قلعه نویی در پایان درباره پیشنهاد ماشین سازی تبریز مبنی بر تعویق دربی هفته چهارم گفت: بحث اول به سازمان لیگ برمی گردد اما بحث دوم به ما مرتبط می شود سوال من این است که اگر قرار است بازی به تعویق بیفتد در چه تایمی برگزار شود؟ اگر در تعطیلات لیگ باشد که ملی پوشان مان را نخواهیم داشت. در زمان دیگری هم که باشد موجب فشردگی بازی ها می شود. ما به این دلایل با تعویق افتاده بازی موافق نیستیم.



 مخالفت قلعه نویی با تعویق دربی تبریز


سرمربی تراکتورسازی گفت: با تعویق دیدار هفته چهارم موافق نیستیم.

باشگاه ماشین سازی تبریز در نامه ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان دربی تبریز شده بود که این موضوع با مخالفت کادر فنی تراکتورسازی روبه رو شد.



نریمان‌جهان: یک پنالتی و یک گل طلبکار شدیم

 سامان نریمان‌جهان درباره  بازی گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و یک نیمه 10 نفره بازی کردیم. با اخراج پاکدل بیشتر در قالب دفاعی بازی کردیم. او به دلیل بی‌تجربگی کارت قرمز دریافت کرد. ان‎شاءالله این بازی برایش تجربه شود و در بازی‌های دیگر اینچنین خشن خطا نکند.  


وی درباره ناراحتی خطیبی از داوری هم اینطور توضیح داد: داور دو صحنه بازی یکی خطا بازیکن حریف که پنالتی بود را نگرفت و دیگری هم گلی که من به ثمر رساندم و آفساید اعلام شد و همین باعث شد آقای خطیبی نسبت به داوری اعتراض داشته باشند. اگر گل سالم ما را آفساید اعلام نمی‌کرد مطمئنا نتیجه بهتری رقم می‌خورد چون بازی فوتبال سرعتی است خب به طبع داور هم حق اشتباه می‌کند.


او در پایان درباره حضور یک نیمه‌ای تیموریان گفت: آقای تیموریان هنوز مصدومیتشان به طور کامل برطرف نشدند و برای همین به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند. برای اینکه آسیب‌دیدگی‌شان تشدید نشود و به بازی بعدی برسند در این بازی دقایق کمی در میدان حاضر شدند.

 


صدرنشینی تراکتور در دهه 90

لیگ شانزدهم ششمین دوره از مسابقات لیگ برتر است که در دهه 90 برگزار میشود والبته در این دهه تراکتورسازی،استقلال تهران وسپاهان موفق ترین تیم های کشور بوده اند.


به گزارش "ورزش سه"، در 6 سال اخیر تراکتورسازی،استقلال وسپاهان در فاصله یک امتیازی از هم قرار دارند.


نکته جالب این که تنها 9 تیم در هر شش دوره  گذشته مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان حاضر بوده اند.امتیاز مجموع این تیم ها چنین بوده است:


1-تراکتورسازی 288 امتیاز
2-استقلال 287 امتیاز
3-سپاهان 286 امتیاز
4-نفت تهران 266 امتیاز
5-فولاد خوزستان 251 امتیاز
6-پرسپولیس 245 امتیاز
7-ذوب آهن 210 امتیاز
8-صبا 206 امتیاز
9-سایپا 205 امتیاز

 او می خواست به شجاعیان شوک بدهد
آذرنیا: کمالوند عصبانی بود

حسن آذرنیا درباره اظهارات فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی علیه داریوش شجاعیان به خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: واقعیت این است داریوش بازیکن توانمندی است و انتظارها از او زیاد است. ما انتظار داریم داریوش شجاعیان همیشه در اوج باشد و بهترین نمایش را داشته باشد.


او افزود: شجاعیان پارسال در بازی های زیادی به تیم کمک کرد. دیروز فراز کمالوند عصبانی بود و آن حرف ها را زد اما فکر می کنم او قصد شوک دادن به داریوش داشته است. انشاءالله این بازیکن نیز با این حرف ها به خودش می آید و به دوران طلایی اش برمی گردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار