حتما این موضوع را بررسی کنیم که چرا باید وقتی حریف ۱۰ نفره است این گونه بی‌انگیزه بازی کنیم. بازیکنان ما نظم دفاعی خود را حفظ کردند. خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم و با این پیروزی به تعطیلات رفتیم ولی از نیمه دوم اصلا راضی نیستم.
کد خبر: ۲۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 11 August 2016
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی گفت: خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم ولی تراکتورگونه بازی نکردیم.  

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری، گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم در مورد شمشیربازی صحبت کنم.
عابدینی چهارم شد اما به نظرم حقش را خوردند و لیاقت کسب مدال داشت باید نگاه وزارت به او دارنده یک مدال باشد. 

وی افزود: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و واقعا دربی در فضای جوانمردانه‌ای برگزار شد.
 به فوتبال آذربایجان به خاطر تیم خوبی که رسول خطیبی آماده کرده تبریک می‌گویم. آنها با قدرت از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدند و اکنون هم فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند.

 از نتیجه‌ای که به دست آمد راضی هستم اما از بازی که انجام دادیم رضایت ندارم.
 ما در نیمه دوم تراکتورگونه بازی نکردیم.  سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این تراکتور با تراکتور مد نظر من فاصله دارد. امیدوارم یادگار امام برای بازی بعد آماده شود. این زمین زمین تمرین است و ما از دوشنبه زمین تمرین‌مان را عوض می‌کنیم و اگر قرار باشد روزی باز هم در این ورزشگاه بازی کنیم بازیکنان حس مسابقه را داشته باشند.

 قلعه نویی ادامه داد: ماشین سازی تیم خوبی است ولی آنها نتوانستند به دروازه ما نزدیک شوند و وقتی این تیم ۱۰ نفره شد ما باید انگیزه بیشتری برای گلزنی می‌داشتیم.  سرمربی تراکتورسازی در خصوص تعویض ادینیو گفت: این بازیکن هنوز از شرایط آرمانی دور است و تعویض او دلیلی بر بد بودنش نیست و مطمئنم در هفته‌های آینده بهتر از این خواهد بود.

 وی درباره برنامه تیمش برای تعطیلات پیش رو گفت: از تعطیلات راضی نیستم ولی مهم تیم ملی است و باعث افتخار است که تیم ملی ما به جام جهانی صعود کند و پرچم ایران در بین ۳۲ تیم جام جهانی بالا برود.  قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما هم در بازی با پیکان و هم در بازی امروز ساختار دفاعی خوبی داشتیم و نقطه مثبت تیم ما داشتن دو هافبک دفاعی خوب است. مهدی کیانی می تواند کار دو بازیکن را همزمان انجام دهد. امیدوارم سینا عشوری هم به زودی به شرایط آرمانی خود برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار