کد خبر: ۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 26 April 2015

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای دقیق طرح پهنه بندی روستاها و ساماندهی مراکز جهادکشاورزی و استفاده بهینه از نیروهای متخصص و کارشناس تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان، مهندس کریم مهری در جلسه شورای هماهنگی سازمان که با حضور مدیران استان و شهرستانی در اطاق جلسه برگزار شده بود با اعلام این مطلب،گفت: طرح پهنه بندی روستاهای استان با بکارگیری بهینه نیروهای کارشناسی موجود به استناد قانونی مرتبط با پهنه بندی روستاهای تحت پوشش مراکز جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، قانون برنامه پنجم توسعه، برنامه تحول در نظام اداری، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام اداری ، برنامه پنجم توسعه و اقتصاد مقاومتی، نقشه راه اصلاح نظام اداری ابلاغی ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت، به اجرا در می آید.

وی با تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر جبارزاده استاندار محترم آذربایجان شرقی بخاطر پی گیریهای حضوری ایشان در خصوص اعتبارات تخصیص یافته سازمان جهادکشاورزی استان، افزود: انشاءا... در سال همدلی و همزبانی با تمام وجود در راه پیشبرد اهداف نظام و وظایف محوله از سوی وزارتخانه گام برداشته و با عنایات و الطاف حق تعالی در رسیدن به همه اهداف سازمانی موفق خواهیم شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: مدیران شهرستان بایستی با تمام امکانات موجود هماهنگی های لازم را بعمل آورند تا شاهد اجرای موفق طرح پهنه بندی که نتایج بسیار سودمندی برای سازمان و استان خواهد داشت باشیم.

وی افزود: تمامی مدیران موظف هستند که نقاط ضعف برنامه ریزی اجمالی در موضوع تنظیم بازار را برای سال جدید هدف گذاری نمایند و یقیناً سازمان در این مقوله هم بهتر از سال قبل عمل خواهد کرد.

وی بر تکمیل طرح های نیمه تمام مجتمع های گلخانه ای و تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی تاکید نموده و گفت: تجهیز پایاب سدهای آبی استان که حدود 154 سد بزرگ و کوچک بوده، پایاب آنها بایستی با مصرف بهینه و مدیریت آب همراه شود تا آبیاری تحت فشار در سطح استان به طور کامل اجرا شود.

مهندس مهری گفت: در کل استان آذربایجان شرقی بویژه حوزه دریاچه ارومیه اصلاح باغات باید با قوت تمام انجام گیرد و توسعه باغات که مشکل کمبود آب را حادتر می سازد در حوزه دریاچه باید متوقف شود.

وی همچنین بیان کرد: کمیته رفاهی کارکنان که متشکل از معاونین و مدیران سازمانی می باشد باید در راستای رفاه کارمندان سازمان برنامه ریزی کرده و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر همت گمارند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به بند های نه گانه سند تدبیر توسعه کشاورزی گفت: همه ما ملزم به اجرای کامل سند تدبیر توسعه کشاورزی هستیم و به طبع آن هر شهرستان می باید برش فراخور خود را با عنایت به این نکته که هیچ مغایرتی با وظایف تعریف شده نداشته بلکه در آن راستا می باشد را اجرا نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار