کد خبر: ۲۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 26 April 2015

مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی گفت: حمایت از صنایع تبدیلی و حل مشکلات واحدهای مساله دار و تعلیق شده از اولویت های این نهاد است.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز، سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده در جمع نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به دستورات ابلاغی از مرکز و با کمک بسیج سازندگی، حمایت از واحدهای تولیدی فعال در صنایع تبدیلی و کمک به حل مسایل و معضلات واحدهای مشکل دار از مهم ترین اولویت های بسیج کارگری در سال جدید است.

وی در ادامه با اشاره به سهم ۵۸ موردی تبریز از مجموع ۹۸ پایگاه مقاومت بسیج جامعه کارگری و کارفرمایی فعال در سطح آذربایجان شرقی تصریح کرد: تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نشان از تاثیر جامعه کارگری در برهه های حساس تاریخ جمهوری اسلامی ایران و پیروی از فرامین ولی فقیه است که آذربایجان شرقی نیز ۴۰۰ شهید از این تعداد را به خود اختصاص می دهد.

مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده های این عزیزان، بررسی نقش بانوان کارگر در جامعه و سبک زندگی آنها و برگزاری یادواره کشوری شهدا با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را از مهمترین برنامه های این نهاد برای گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار