کد خبر: ۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 02 May 2015

شرکت گاز استان آذربايجان شرقي، پارسال با جذب بيش از ٧٧ هزار مشترک جديد در بخشهاي شهري و روستايي استان، تعداد مشترکان خود را به بيش از يک ميليون و ٣٠٠ هزار مورد افزايش داده است.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، مديرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: از تعداد 77هزار مشترک جذب شده  در سال گذشته ، ٥٣ هزار و ٤٦٨ مورد مربوط به بخش شهري و ٢٤ هزار و ١٧٥ مورد نيز مربوط به بخش روستايي است.

ولي‌ الله ديني، درباره ديگر اقدامات شرکت گاز اين استان طي سال گذشته، گفت: نصب نزديک به ٢١ هزار علمک گاز جديد در سطح استان، در قالب نصب بيش از پنج هزار انشعاب شهري و ١٥ هزار و ٦٦٢ انشعاب در بخش روستايي از ديگر فعاليتهاي شرکت گاز استان آذربايجان شرقي در بازه زماني ياد شده بوده است.

وي، به ميزان شبکه گذاري انجام شده در سال گذشته نيز اشاره کرد و‌ افزود: به منظور انجام عمليات گازرساني به شهرها و روستاهاي استان، بيش از ٩٦٥  کيلومتر شبکه گذاري انجام شده که از اين مقدار، ١٧٥  کيلومتر متعلق به بخش شهري و بيش از ٧٩٠  کيلومتر در بخش روستايي انجام شده است.

مديرعامل شرکت گاز استان آذربايجان شرقي، ‌با اشاره به انجام عمليات گازرساني به ٢٠٠ روستاي استان در سال ٩٣، تصريح کرد: مطابق برنامه ريزي هاي انجام شده، در شش ماه نخست امسال، ١٦٠ روستاي استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار