کد خبر: ۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 03 May 2015

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر نقش صدا و سیما به عنوان یک دستگاه فرهنگی در تقویت و ترویج مسائل فرهنگی تاکید و آن را خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی دانست .

به گزارش  خبرنگارتابناک تبریز به نقل ازروابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی عملکرد صدا و سیما را در مقابله با جنگ نرم ستودنی خواند و تاکید کرد : افزایش اعتبارات رسانه ملی و استانی می تواند سپر دفاعی این رسانه را در برابر هجمه دشمن تقویت کند . نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : صدا و سیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و جذب مشارکت مردم نقشی بی بدیل و ماندگار دارد و زمینه ساز توسعه و پیشرفت در کشور است .

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تاکید به اهمیت و جایگاه صدا و سیما ، نقش این رسانه را در ارتقای فرهنگ جامعه و مردم بسیار موثر و ضروری خواند . وی افزود : انتظار جامعه اسلامی از رسانه ملی ، حرکت در مسیر ارزش های متعالی دین و تربیت آحاد مردم براساس این آموزه هاست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صدا و سیما یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و  رویکرد آن یک رویکرد فرهنگی است ، گفت : همگامی با مردم و همراهی با مسئولان دو شاخصه مهم و ضروری است که در صدا و سیمای استان باید به آن بیشتر توجه شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز فرهنگ را بستر شکل‌گیری هر نوع حرکت علمی ، اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و... عنوان کرد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بدون در نظر گرفتن پیوست فرهنگی نمی توان در مسیر موفقیت گام برداشت .

سید محسن لطیفی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که مجلس در راس امور است ، افزود : مجلس قوی و مقتدر و پایبند به آرمان های انقلاب ، امام و شهدا ، یکی از مهمترین جایگاه های خنثی کننده چالش های پیش روی کشور است.

وی  به توليد و پخش  برنامه هاي " کنکاش "  و " با نمایندگان " در راستاي بيان ديدگاههاي نمايندگان مجلس ، اشاره کرد و گفت : با توجه به اينکه نمايندگان مجلس نمي توانند با تک تک افراد حوزه انتخابيه خود رودر رو صحبت کنند، رسانه بهترين پل ارتباطي براي تعامل موثر و هدفمند مي باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان ظرفیت ها و توانایی های بالای  شبکه استانی در تولید آثار فاخر، یادآور شد : در صورت تعامل بیشتر مسئولین استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، شاهد رشد و رونق تولیدات فرهنگی و حضور پررنگ تر در شبکه های سراسری خواهیم بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار