کد خبر: ۳۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 03 May 2015

شهریارنیوز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توجه مسئولین برای رفع بوی نامطبوع پتروشیمی بخصوص در روستای کجوار تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار محمد حسین جعفری با اشاره به حضور خود در همایش پیاده روی خانوادگی اهالی کجوار گفت: اهالی منطقه به حق خواستار حل مشکل بوی نامطبوع پتروشیمی تبریز شده اند.

وی با درخواست از مسئولان شهری و استانی گفت: بوی گوگرد در منطقه به حدی است که باعث ناراحتی مردم می شود و باید شرکت پتروشیمی تبریز فکری به حال این مسئله بکند.

گفتنی است صبح روز جمعه 11 اردیبهشت ماه همایش پیاده روی خانوادگی اهالی کجوار 0 برگزار شد. در این همایش که از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد حضور داشتند بعد از انجام پیاده¬روی با تجمع اهالی در مقابل سالن ورزشی و اجرای مراسم قرعه کشی و چند برنامه متنوع دیگر پایان یافت.

 در مراسم قرعه کشی جوایز نفیسی مانند دوچرخه از سوی شهرداری منطقه 7 و سازمان ورزش شهرداری تبریز به برندگان اعطا شد. 

سردار جعفری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این مراسم بر بهسازی و مناسب سازی کجوار تاکید نموده و همکاری اهالی را برای این مهم خواستار شد؛ همچنین وی در خصوص خواسته اکثر مردم در خصوص کنترل بوی نامناسب پسماندهای پتروشیمی قول داد همراه سایر اعضای شورای شهر از طریق استانداری پیگیر رفع این معضل خواهند بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار