کد خبر: ۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 03 May 2015

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان گفت : کلیه واردکنندگان و عرضه کنندگان اقلام نساجی از جمله پارچه و پوشاک به صدور فاکتور رسمی  ملزم هستند .

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي اسماعیل عطاپور با اعلام اين خبر افزود : فاكتور هاي رسمي صادر شده بايد حاوی مشخصات کامل فروشنده کالا و شناسه ملی وی و نشانی قیق بنگاه اقتصادی و نیز مشخصات کالا و قیمت آن باشد .

وي هدف از اين كار را ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از عرضه کالاهایی که از مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق وارد کشور می شود ، عنوان كرد .

وی ادامه داد : از این پس واردکنندگان پارچه و پوشاک در قبال کالای موجود و فاکتور فروش صادر شده ملزم به ارائه مدارک قانونی واردات کالا از جمله مدارک مثبته گمرکی می باشند و بازرسان این سازمان به دقت بازار پارچه و البسه و پوشاک استان را مورد رصد و پایش قرارداده و با متخلفان برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

عطاپور از اتاق های اصناف و اتحادیه های البسه و پوشاک سراسر استان درخواست نمود ضمن ابلاغ مراتب به کلیه اعضاء تحت پوشش خود اطلاع رسانی و آموزش های لازم را دراین خصوص  ارائه نمایند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان گفت : شماره تماس 124 ستاد خبری سازمان آماده راهنمایی و دریافت گزارشات ، شکایات و پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار